Ga naar inhoud
  • 0

Horeca en detailhandel in vof

Een man/vrouw vof heeft mij gevraagd of ik hun administratie (excl. IB aangiften) kan overnemen. Nu heb ik geen ervaring met horeca, en geen ervaring met VOF- administraties

 

1. Heeft iemand een voorbeeld rekeningschema van een restaurant annex bar? Waar moet ik specifiek opletten mbt BTW?

2. De ene partner in de vof heeft een winkel annex webshop, en samen werken ze ook in het restaurant. Ik ga ervanuit dat ik hier gewoon 1 boekhouding voor aanmaak. Of moet ik een aparte boekhouding openen voor de ene vennoot, en 1 boekhouding voor de andere vennoot?? Dat is me niet helemaal duidelijk.

 

Alvast bedankt voor jullie reakties,

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...