Een man/vrouw vof heeft mij gevraagd of ik hun administratie (excl. IB aangiften) kan overnemen. Nu heb ik geen ervaring met horeca, en geen ervaring met VOF- administraties
1. Heeft iemand een voorbeeld rekeningschema van een restaurant annex bar? Waar moet ik specifiek opletten mbt BTW?
2. De ene partner in de vof heeft een winkel annex webshop, en samen werken ze ook in het restaurant. Ik ga ervanuit dat ik hier gewoon 1 boekhouding voor aanmaak. Of moet ik een aparte boekhouding openen voor de ene vennoot, en 1 boekhouding voor de andere vennoot?? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Gast
Gast
Een man/vrouw vof heeft mij gevraagd of ik hun administratie (excl. IB aangiften) kan overnemen. Nu heb ik geen ervaring met horeca, en geen ervaring met VOF- administraties
1. Heeft iemand een voorbeeld rekeningschema van een restaurant annex bar? Waar moet ik specifiek opletten mbt BTW?
2. De ene partner in de vof heeft een winkel annex webshop, en samen werken ze ook in het restaurant. Ik ga ervanuit dat ik hier gewoon 1 boekhouding voor aanmaak. Of moet ik een aparte boekhouding openen voor de ene vennoot, en 1 boekhouding voor de andere vennoot?? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Alvast bedankt voor jullie reakties,
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag