Ga naar inhoud
  • 0

Splitsing online betaling

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met een website en op die website moet er natuurlijk een mogelijkheid zijn voor de kopers dat ze online kunnen betalen. Aangezien ik niet zeker weet of het mogelijk is dat het bedrag dat betaald word naar twee rekeningen kan gaan tijdens de betaling(splitsing), een simpel voorbeeld hiervan kan zijn dat 90% naar de ene rekening gaat en 10% naar de andere.

Dit kan mij heel erg veel tijd schelen en ik hoop dat iemand hier wat van af weet en zo vriendelijk wil zijn om mij hierover in te lichten.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Waarschijnlijk wil je dit omdat er iemand een fee ontvangt over de verkopen, of niet?

In dat geval is de administratie er achter regelen meer werk dan het overschrijven van het bedrag...

Het is verder technisch niet mogelijk om een iDeal betaling te spreiden over twee rekeningen.

EDIT had niet goed gelezen; het gaat niet persee over een iDeal betaling. Een gewone overboeking kan je echter ook niet zomaar splitsen.

Gewoon het bedrag ontvangen op 1 rekening en dan wekelijks/maandelijks de fee afdragen (of net wat je met de andere 10% zou willen doen. )

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.