Jd1980 Geplaatst: 9 december 2011 Jd1980 14 0 Geplaatst: 9 december 2011 Goedemiddag mensen, Ik loop al een tijd rond met een idee voor een internet/mobiel concept, en zoek een ondernemer die hier misschien wat in ziet, of bedrijven die openstaan voor dit soort zaken. In welk forum kan ik dit het beste posten? Ik kwam er zelf even niet uit. Alvast bedankt voor de replies! Link naar reactie
Highio Geplaatst: 9 december 2011 Highio 11,3k 470 Geplaatst: 9 december 2011 Beste Jd1980, welkom op Higherlevel. De ondernemer in deze ben jij of zou jij zelf moeten zijn, want dit is een ondernemersforum. Plaats een bericht maar in 'Innovatie en innovatieve, nieuwe, ideeën', 'Ondernemingsplannen en businessplanning' of 'Commercie en marketing' en wij verhuizen het indien nodig. Of, wil je je idee verkopen? Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
Jd1980 Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Jd1980 14 0 Geplaatst: 9 december 2011 Okee, bedankt Highio :) En dat stukje over het idee verkopen is ook interessant. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen