Derek-Jan Geplaatst: 9 december 2011 Derek-Jan 666 73 Geplaatst: 9 december 2011 http://www.google.nl/search?hl=nl&q=patent+aanvragen&btnG=Google+zoeken&meta= Als het goed is staat boven aan een adwordsad van de kvk met een lelijk foutje erin. Kan helaas even geen printscreen maken. (via SD) Link naar reactie
-Andre- Geplaatst: 9 december 2011 -Andre- 76 2 Geplaatst: 9 december 2011 wat is het foutje? Link naar reactie
Derek-Jan Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Derek-Jan 666 73 Geplaatst: 9 december 2011 'Uw domijnnaam registreren' Link naar reactie
-Andre- Geplaatst: 9 december 2011 -Andre- 76 2 Geplaatst: 9 december 2011 ten eerste zie ik het niet in die link, ten tweede klijn foutje maar ;) Link naar reactie
Derek-Jan Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Derek-Jan 666 73 Geplaatst: 9 december 2011 ten eerste zie ik het niet in die link, ten tweede klijn foutje maar ;) Screenshot : Link naar reactie
m1155 Geplaatst: 9 december 2011 m1155 103 1 Geplaatst: 9 december 2011 Ik denk dat het een bedoelde woordspeling is omdat het om intellectueel eigendom gaat domijnnaam Link naar reactie
Luuc-87 Geplaatst: 9 december 2011 Luuc-87 246 18 Geplaatst: 9 december 2011 Heb je het al aan de KvK gemeld? Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu Link naar reactie
Derek-Jan Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Derek-Jan 666 73 Geplaatst: 9 december 2011 Heb je het al aan de KvK gemeld? Ja ik heb ze gelijk gebeld ... Ik heb dit ook maar van een ander forum geplukt. Lijkt me niet zo schokkend dat ik dit op vrijdagavond moet gaan melden, op maandag trouwens ook niet. Wellicht klopt de suggestie wel dat het een bewuste typo is. Had het ook beter in de categorie 'arghhh' gezet, het is toch een beetje leedvermaak. Link naar reactie
Iwan van Geelen Geplaatst: 10 december 2011 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 10 december 2011 zouden ze inbruk doen op de houder van domijnnaam punt nl ;D ;D geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen