Zolang jij geen uptime garantie of support garantie geeft kan een klant helemaal niets claimen.
Klopt dit eigenlijk wel?
Is het zo dat een klant geen geld kan claimen indien de server 20% van het jaar down is? Of bijvoorbeeld alleen up is tijdens kantoortijden? (Het gaat om webhosting)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DennisCitus
DennisCitus
Is het zo dat een klant geen geld kan claimen indien de server 20% van het jaar down is? Of bijvoorbeeld alleen up is tijdens kantoortijden? (Het gaat om webhosting)
Gepost naar aanleiding van http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=52525
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3464-zolang-jij-geen-uptime-garantie-of-support-garantie-geeft-geen-claims/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag