Ik heb meer dan een maand geleden een factuur gestuurd naar een bedrijf waar we al enige tijd voor werken.
Nadat ze weer eens te laat betaalden ben ik op de kvk website gaan zoeken.Hierop stond dat het bedrijf was uitgeschreven uit het handelsregister. Vervolgens met KvK gebeld, deze zeiden dat de werkzaamheden zijn overgenomen door een andere BV.( ....Beheer BV)
Wat kan de gedachten hier achter zijn om de BV uit te schrijven? Is deze BV nu niet meer actief en kan ik geen facturen meer richten aan deze BV?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pvd1984
pvd1984
Beste leden,
Het volgende:
Ik heb meer dan een maand geleden een factuur gestuurd naar een bedrijf waar we al enige tijd voor werken.
Nadat ze weer eens te laat betaalden ben ik op de kvk website gaan zoeken.Hierop stond dat het bedrijf was uitgeschreven uit het handelsregister. Vervolgens met KvK gebeld, deze zeiden dat de werkzaamheden zijn overgenomen door een andere BV.( ....Beheer BV)
Wat kan de gedachten hier achter zijn om de BV uit te schrijven? Is deze BV nu niet meer actief en kan ik geen facturen meer richten aan deze BV?
Factuur is nog steeds niet betaald....
Met vriendelijke groet,
pvd1984
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34648-factuur-naar-bedrijf-wat-ondertussen-is-uitgeschreven-uit-handelsregister/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag