ronald_e Geplaatst: 12 december 2011 ronald_e 3 0 Geplaatst: 12 december 2011 Hallo iedereen! Net nieuw op dit forum, maar het leek me de meest geschikte plek om mijn vraag neer te leggen. Inmiddels weet ik dat het opzetten van een VOF-contract niet verplicht is, maar wel ZEER aan te raden is. Is het persé noodzakelijk om dit bij een accountant/notaris vast te leggen(, ook al zal dit wel aan te raden zijn)? Het lijkt me sowieso verstandig om het te deponeren bij de KvK, toch? Gr. Ronald Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 12 december 2011 Joost Rietveld Moderator 21,7k 60 2023 Geplaatst: 12 december 2011 Dag Ronald Bij een accountant of notaris vastleggen is van geen toegevoegde waarde. Het kan wel helpen als een jurist het contract zelf opstelt. Bij de KvK deponeren sowieso doen. groet Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 Sonja_b Geplaatst: 14 december 2011 Sonja_b 2 0 Geplaatst: 14 december 2011 Het lijkt er op dat je eigenlijk de antwoorden wel weet :) Maar het hoeft niet. Een getekend contract in tweevoud is in principe voldoende. Succes! Link naar reactie
0 ronald_e Geplaatst: 14 december 2011 Auteur ronald_e 3 0 Geplaatst: 14 december 2011 Bedankt voor jullie reacties! Ik weet inmiddels inderdaad genoeg. (was denk ik ook meer bevestiging... ;) ) Gr. Ronald Link naar reactie
ronald_e
ronald_e
Hallo iedereen!
Net nieuw op dit forum, maar het leek me de meest geschikte plek om mijn vraag neer te leggen.
Inmiddels weet ik dat het opzetten van een VOF-contract niet verplicht is, maar wel ZEER aan te raden is.
Is het persé noodzakelijk om dit bij een accountant/notaris vast te leggen(, ook al zal dit wel aan te raden zijn)?
Het lijkt me sowieso verstandig om het te deponeren bij de KvK, toch?
Gr. Ronald
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag