Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bernard1980
bernard1980
Jaren terug is er een bordspel(memory) op de markt gekomen dat vandaag de dag nog steeds wordt verkocht.
Nu heb ik een online variant gemaakt die zich gebaseerd heeft op hetzelfde idee maar heb het wat verder uitgewerkt.
Het principe is nog steeds hetzelfde, parenvan dezelfde kaart vinden...
Dergelijke spelletjes vind je in overvloed op spelletjessites (ook tetris varianten, ganzenbord varianten,...)
Op zich denk ik dan dat er niets aan de hand is. Echter omdat er een winstplan aan gekoppeld is en
het best zou kunnen dat de game toch enig succes (en dus ook inkomsten) zou kunnen hebben stel
ik me de vraag welke stappen ik best onderneem om me te behoeden van auteursrechten schennis,...
of andere nare ervaringen
Iemand hier ervaring mee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34659-online-game-opzetten-met-roots-uit-een-bordspel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag