• 0

Leads beheren

Ik ben op zoek naar een goede tool (liefst iets wat je op een server kan draaien, of dat elders op een server draait en dus via de browser toegankelijk is) om je offertes goed te beheren.

 

Nu vergeet ik immers soms een prospect te hercontacteren... Hoe doe ik het nu:

 

Als ik een offerte verstuur zet ik in mijn Google Agenda een herinnering (bv. 2 weken later) om de klant nog is opnieuw te contacteren moest ik tegen dan nog niet teruggehoord worden.

 

Maar hoe meer offertes je maakt hoe ingewikkelder dit wordt... Bestaan hier geen (open source) tools voor?

Andere oplossingen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik gebruik sinds 2 jaar ACT van Sage. Eigenlijk ook al een beetje over the top voor datgene waar ik het voor gebruik. Maar ik kan alle klantenconversaties in kwijt, kan actiepunten voor follow ups aanmaken en krijg reminders voor verjaardagen. Volgens mij was het niet zo duur en je hoeft ook niet elk jaar te updaten. (Het hele verkoop traject wat er inzit gebruik ik helemaal niet).

Maar er zijn zo veel CRM pakketten... zeker de moeite om wat rond te kijken.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben op zoek naar een goede tool (liefst iets wat je op een server kan draaien, of dat elders op een server draait en dus via de browser toegankelijk is) om je offertes goed te beheren.

 

Nu vergeet ik immers soms een prospect te hercontacteren... Hoe doe ik het nu:

 

Als ik een offerte verstuur zet ik in mijn Google Agenda een herinnering (bv. 2 weken later) om de klant nog is opnieuw te contacteren moest ik tegen dan nog niet teruggehoord worden.

 

Maar hoe meer offertes je maakt hoe ingewikkelder dit wordt... Bestaan hier geen (open source) tools voor?

Andere oplossingen?

 

Je kan natuurlijk in google docs je lijsteje maken met 'nog te bellen' en dat dan bijhouden (op datum) en gewoon in je agenda zetten; iedere maandag en donderdag 'het' lijste bekijken en bellen; maak er gewoon echt tijd voor in je agenda want van uitstel komt.... een groter lijstje

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Wij maken al ruim een jaar gebruik van Moneybird. Ideaal, online offeren/facturen en er is ook een iPhone App voor. (vind ik een groot pluspunt, voordat je bij een klant wegrijdt de factuur/offerte aanmaken) Heel overzichtelijk en wij betalen slechts een paar euro per maand.

 

Dit lijkt me wel wat, doet eigenlijk exact wat moet en ik kan zo dan perfect mijn facturen / offertes opstellen & beheren zonder risico op fouten (of toch een veel lager risico) en in véél minder tijd.

 

Het enige wat me op dit moment tegenhoud is de template van de facturen. Graag zou ik zelf volledig mijn template bepalen met HTML & CSS. Nu kan je in de basistemplate wel wat klooien aan de CSS maar het blijft toch allemaal heel beperkt. Of is hier een oplossing voor die ik nog niet heb ontdekt?

Link naar reactie
  • 0

Bent, ik kan je ook zeker Moneybird aanraden. Offertes en facturen zijn gemakkelijk aan te maken en zelfs een eventuele herhalende factuur. Daarnaast kan je door middel van de iPhone app makkelijk de net besproken offerte voorbereiden en klaarzetten. Ook is er de mogelijkheid om het platform te integreren met je software door middel van de API die ze aanbieden.

 

De aanpasbaarheid is inderdaad beperkt te noemen. Echter kan je met het uploaden van een achtergrond afbeelding grotendeels je huisstijl doorvoeren.

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 145 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.