Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pewede
pewede
Hallo HL-ers,
Na bijna een jaar geen ondernemer (vlgs KvK) geweest te zijn wil ik binnen nu en een maand een holding optuigen met 2 of 3 werkmaatschappijen.
Verwacht wordt dat het eerste kwartaal nog geen aktiviteiten plaatsvinden wat te maken heeft met de benodigde vergunningen (onder andere AFM).
Wel zal ik, als het mee zit, met de Holding al gaan deelnemen in een andere nieuwe BV die niet in de structuur zit.
Die laatste BV zal naar verwachting in maart worden opgericht en daar zal ik de dagelijkse leiding hebben.
Hoe gaat de fiscus om met de eerste 2 maanden als ik daarnaast nog een loondienstverband heb?
(en nee, ik wil de oprichting niet uitstellen tot juli en ook geen andere vorm kiezen)
groet,
pewede
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34738-uitgestelde-aktiviteiten-nieuwe-holdingstructuur-en-fiscus/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag