Aanbevolen berichten

Ok, totaal onbelangrijk maar wel grappig, al was ik wel enigszins in verwarring..

ik kocht laatst een bus ovenreiniger, want zelfreinigende ovens bestaan toch echt niet ;D

Dus ik zie op de bus een nadrukkelijke aanprijzing "voor reiniging van warme of koude oven" Uit mijn horeca tijd wist ik nog dat een (lauw) warme oven reinigen een stuk sneller ging als een koude maar dat je wel ovenreiniger nodig had die geschikt was voor gebruik op een warme oven. Dus dacht ik deze ovenreiniger wil ik graag proberen..

Thuisgekomen nog maar even de instructies gelezen. Gebruik bij koude oven. oven reinigerschuim gelijk matig aanbrengen en ca 10-15 minuten laten intrekken en daarna afnemen en goed naspoelen / afnemen

Gebruik bij warme oven: Laat de oven afkoelen, volg dan de instructies bij "gebruik bij koude oven" ??? ::)

huh staat het er echt.. laat de overn afkoelen????

welke marketing genie heeft bedacht om op de verpakking een nadrukklijke aanprijzing "voor reiniging van warme en koude oven" op de verpakking te zetten terwijl het alleen voor koude ovens is..

soms verzinnen ze de gekste dingen om een product proberen te onderscheiden..

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34741-aparte-handleiding/
Delen op andere sites

Is natuurlijk een vreemde uitleg, maar ik kan begrijpen dat ze uit veiligheidsoverwegingen niet willen hebben dat je het spul in een oven van 200 C spuit. Ik heb ook het idee dat er dan meer verdampt dan even werkzaam achter blijft. Dat afkoelen zal betekenen tot handwarmte (40 C) . Slaat wellicht ook op warme oven en geen hete oven. Maar ja dan hadden ze wat duidelijker dit zo moeten noemen.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34741-aparte-handleiding/#findComment-357392
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar