Bizar verhaal Endemol en Lostboys

Aanbevolen berichten

www.hyped.nl, bericht van 3/6/04

Lost Boys ex-baas naar Endemol (06/03/2004 )

Er werd zoveel gespeculeerd over hetgeen de ex-baas van Lost Boys ging doen, dat er in alle haast besloten is dit maar bekend te maken: hij gaat aan de slag bij Endemol Interactive ...lees verder..

 

twee dagen later verscheind het volgende bericht op www.hyped.nl

Ex-baas Lost Boys belandt in reality soap Endemol (06/05/2004 )

Tromp - de man die eerst baas bij Lost Boys was en nu naar Endemol zou gaan (tenminste, dat dacht hij) blijkt voor de gek te zijn gehouden door Endemol. Het zou gaan om een nieuw soort reality show, waarbij mensen een vet contract wordt voorgehouden, zodat ze ontslag nemen bij hun huidige baan, en vervolgens blijkt het contract dat ze aangeboden hebben gekregen nep te zijn ...lees verder...

 

Ik kan (bijna) niet geloven dat ze bij de televisie zo ver heen zijn als hier wordt gesuggereerd. Te bizar voor woorden.

 

PS trouwens wél altijd goede roddels dat Hyped

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ha, ik geloof er weinig van. Anders zou het wel heeel grof zijn..

 

EDIT: Dat verhaal van die rechterhand komt trouwens ook erg ongeloofwaardig over. Die videobeelden mag men toch nooit uitzenden als die man er geen toestemming voor heeft gegeven.

Link naar reactie

Je bent ge-hyped:

Update - het lijkt erop dat Tromp toch gewoon een (betaalde) baan bij Endemol krijgt. Dat hij 24 uur per dag gevolgd zal worden, is met name bedoeld als inspiratie voor nieuwe concepten. Het zou gaan om een periode van 4 weken, waarin te zien zal zijn hoe hij zich inwerkt. Het idee om 24 uur per dag gevolgd te worden - ook als hoge piet bij Endemol - deed Tromp op toen het eerdere 24-7reporter met Katja Schuurman werd afgeblazen. Hij zou toen uit boosheid geroepen hebben: "dan gaan ze mij maar volgen." Nu wordt hij daar dus aan gehouden.

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 73 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.