• 0

Wat vinden jullie van mijn nieuwe huisstijl, (logo en website)

Omschrijving van je concept:

De komst van een installateur laagdrempelig maken, ik hoor vaak dat mensen slechte ervaringen, niet weten waar ze naar toe kunnen, zich alles wijs laten maken door klusjesmensen, aannemers.

 

Door middel van een goed leesbare toegankelijke website, en nu ook volop gebruikt te maken van Social Media verwacht ik

meer klanten aan te kunnen trekken.

 

Ook klanten die zelf heel veel kunnen, maar zich niet wagen aan elektra, wil ik ondersteunen, met een inspectie of begeleiding.

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Tijdens mijn start, wist ik al dat ik graag op deze manier wilde werken. Nog niet in detail en ik ben er ook naar toe gegroeid tijdens het bestaan van Ritske Elektrotechniek.

 

Als ik mijn ondernemingsplan terug lees, heeft dit er altijd wel ingezten.

 

Het nieuwe logo is ontstaan tijdens een kop koffie en een goed gesprek met Ruben, die vervolgens met een aantal ontwerpen aan kwam.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mensen laten weten dat zelf doen onder begeleiding een mogelijkheid is.

 

Een betaalbare installateur onder handbereik is, en ook voor kleinere werkjes kunnen ze me inschakelen.

 

Want ik hoor vaak, "ja, maar jullie zijn zo duur."

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

In de installateurswereld is Social Media nog niet ver doorgedrongen, een enkeling twittert.

Bloggen? dat wordt vrijwel niet gedaan.

Linkedin wordt dan weer wel iets meer gedaan.

 

Tevens ook de mogelijkheid om klanten zelf dingen te laten doen, het bieden van een stuk begeleiding zodat kosten gedrukt kunnen worden.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Vooral feedback op de teksten, ik heb teksten gemaakt, puur - ongezoet, heeft teksten gemaakt, ik ben daar nu wat tussen in gaan zitten.

 

Teksten kan ik snel aan passen.

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Allereerst complimenten voor je logo! Simpel en duidelijk helemaal van deze tijd! Website ziet er ook prima uit, simpel en overzichtelijk.

 

In eerste oog opslag dacht ik wel dat er iets teveel tekst onder elkaar stond op bepaalde pagina's, maar door de wijze van schrijven nodigd het juist uit om verder te lezen en is de hoeveelheid test zeker niet storend.

 

wel een kleine opmerking: als ik op belevenissen klik, dan komt er aan de rechter zijde links te staan (zoeken) naar de kopjes en als ik dan op bijv. 'rare snuiters' klik dan zie ik niet hoe ik het hele verhaal tevoorschijn kan toveren.?

 

kleinigheidje: Onder ditzelfde verhaal staat de zin (2e alinea): "Ik meette of er spanning op stond, het klopt niet?" dat laatste klopt idd volgens mij niet :-) (stond er geen spanning op, te weinig, te veel??)

 

Leuk om het iets anders aan te pakken dan de rest van de installateurs! Ik vind dat je er met Ruben iets moois en unieks van hebt gemaakt.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ben het met Karin eens! Mooie site! ;D

 

Bij een globale screening kwam ik wat foutjes tegen:

om en een gloeilamp -> om een gloeilamp

voor- en/of acteraf -> voor- en/of achteraf

Voor en nadelen tegen elkaar -> Voor- en nadelen tegen elkaar afwegen.

Ingeschakelen -> inschakelen

in en uitschakelen -> in- en uitschakelen

ik meette -> ik mat

 

Als je voor je een tekst op je site plaatst, deze even met de spellingchecker van Word controleert, haal je er gemakkelijk eventuele foutjes uit.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Google Chrome laadt de website niet helemaal goed (overige pagina's wel). Ziet er verder erg goed uit, met name het logo en de gehele uitstraling. Zou alleen wel "Installeren" en de tekst hieronder wat bondiger maken zodat je bezoeker "direct" ziet wat je nou eigenlijk biedt.

 

Ik neem dat je Caddy ook is geupdate? Zo ja, mooi! Zo nee, ook mooi ;)

 

ritske.thumb.gif.5cc685a887b2c2242d5045f3b9722381.gif

Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu

Link naar reactie
  • 0

Rick,

 

Ten eerste proficiat met je site & logo, ziet er prima uit! Ik heb alleen het idee dat de homepage niet helemaal klopt. Op iedere andere pagina heeft je begeleidende foto de ruimte en zie je de Social Media buttons en links, alleen op je homepage lijkt je footer hier overheen te vallen. Ik kan dus ook niet zien of je op je homepage nog een mooie call to action hebt staan. Misschien is het zo gewenst of is het iets wat alleen in Chrome optreedt, ik wou het je in ieder geval even laten weten. Ik zou zeggen kijk hier even naar.

 

Dan nog wat feedback op je teksten:

 

* Homepage

 

Ik zou op de homepage duidelijker vertellen wat je te bieden hebt: je bent installateur, je begeleidt doe het zelvers en je treedt op als storingsdienst. Zet dat met tussenkopjes op je homepage, mensen weten dan meteen waar ze aan toe zijn. De tekst zal dan ook wat beter scanbaar worden. Persoonlijk vind ik je tekst op dit moment een tikje wollig, dit komt vooral omdat je veel voorbeelden uit je praktijk gebruikt.

 

* Begeleiden

 

Ook hier gebruik je weer veel voorbeelden. De essentie van de pagina sneeuwt hierdoor wat onder. En de essentie is naar mijn idee:

 

"Ik begeleid doe-het-zelvers bij het aanleggen van elektrische installaties. Met mijn hulp legt u veilige installaties aan èn bespaart op de kosten van aanleg. Heeft u een installatie aangelegd of laten aanleggen, dan controleer ik deze graag voor u. Veilige installaties, daar gaat het om"

 

De pagina kun je naast deze intro indelen als:

 

- Elektriciteit doe-het-zelven? Doe het met mijn hulp veilig

- De voordelen van samenwerken met mij

- Hoe goed is uw elektro? Laat mij uw installatie controleren

 

Tussenkoppen zijn niet alleen heel fijn voor je bezoekers, vanuit SEO geeft het gebruik van H1 - H2 - H3 je ook nog steeds pluspunten.

 

* Offerte aanvragen

 

Geef bij je offerteformulier alsjeblieft goede feedback op wat er niet goed gaat. Als ik nu een verplicht veld vergeet, dan tracteert het formulier me op "Validatiefouten opgetreden. Controleer de velden en druk nogmaals op verzend." Dit is nogal onvriendelijk naar de bezoeker toe. Maak hier liever iets van als "Sorry, een van de verplichte velden werd nog niet ingevuld. Vult u deze alstublieft nog in."

 

Ik ben niet verder ingegaan op je blog.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes met je bedrijf!

 

Groet,

Frank

 

 

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Hallo Rick,

 

Een aantal dingen die me opvallen (in willekeurige volgorde):

 

- is die reclame voor Ruben onderaan je site bewust maar half zichtbaar?

 

- ik zou linksonder een andere tekst kiezen boven de logo's, nu lees ik "... is erkend door: lid van Uneto-Vni"

 

- als je NAW-gegevens onder elkaar zet, hoort na straatnaam/huisnummer geen komma

 

- hier en daar een wat vreemd lopende tekst, bijvoorbeeld

. Helemaal in te stellen aan uw stemming van het moment. (aan te passen aan?)

. Maar het gevaar van elektriciteit is, dat het altijd wel werkt. (of het altijd wel werkt?)

 

- als je mijn audio-installatie onzichtbaar wegwerkt, kan ik de aan-/uitknop dan nog wel vinden? ;-)

 

- geef het plaatje op je "Storingsdienst" pagina een wat leukere mouse-over tekst dan "storing1"

 

- overweeg om de volgorde van de menu-keuzes in de voet hetzelfde te maken als in de kop

 

- de naamgeving van de pagina's is niet overal logisch, zo heet je "Storingsdienst" pagina http://ritske.nl/voorbeeld-pagina/ en je "Contact" pagina http://ritske.nl/storingsdienst/

 

- voor de vindbaarheid van je site zou ik nog even naar de

van de diverse pagina's kijken

 

Kijk maar of je er wat mee kunt.

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Ik vind "ik meette' of 'ik mat' beide eigenlijk niet zo fraai klinken, kun je er niet beter iets van maken zoals: "ik heb de spanning gemeten"?

 

Veel zinnen zijn een beetje "praattaal", maar ik weet niet hoe belangrijk dit is. 't Is geen site van een leraar Nederlands!

 

 

Godzijdank. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

Compliment voor het logo allereerst en de cleane lay-out

 

Ik heb een beetje dubbel gevoel voor je call-to-action

 

In je teksten heb je het over samenwerken, het verwezenlijken van ideëen van de klant, het bedenken van oplossingen

 

Dat strookt mijns inziens niet met je buttontekst 'vraag offerte aan'.

 

Als ik me aangesproken voel door je teksten en contact met je wil, dan is dat om vrijblijvend kennis te maken, van gedachten te wisselen, jou te leren kennen.

Dan is de tekst 'vraag offerte aan' vrij klinisch en koud en in tegenspraak tot de persoonlijke noot die je in je teksten naar voren brengt.

 

Persoonlijk zou ik 'Maak een afspraak' / 'Brainstromen?' o.i.d. beter vinden passen.

 

De call-to-action gaat trouwens met de tekst mee omlaag. Zit hij als image in je post? Kijk dan eens of je hem rechts in je 2e column kunt plaatsen. Dan blijft hij boven de fold. Op sommige pagina's verdwijnt hij namelijk.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Ik heb niet de hele site bekeken. Mijn eerste indruk was wel: mooi, duidelijk, overzichtelijk, prettig (jammer dat ik geen installateur nodig heb ;)

 

Klein dingetje dat ik persoonlijk zou veranderen:

Op de pagina Belevenissen staan korte intro'tjes gevolgd door "continue reading". Dat laatste zou ik wijzigen in "lees meer". Je hele website is immers in het Nederlands, waarom dan hier een Engelse term gebruiken?

 

Veel succes!

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Heeft niets met je huisstijl te maken, maar mijn suggestie is om nog wat plugins te activeren

 

Akismet - spamfilter. Hoe bekender je wordt hoe meer spam er in de comments geplaats wordt

w3 total cache - snellere site

Auto URL - maakt in je blog gedeelte wat fatsoenlijkere URL's aan

 

En zo zijn er nog wel meer, waaronder ook Google Analytics

 

Gewoon een beetje rondsurfen en proberen cq. even overleggen met Ruben

Link naar reactie
  • 0

Dank allen voor de complimenten en kritische noten! Als ik wist dat Rick een site-review op HL had willen plaatsen, had ik gevraagd daar nog even mee tot na het weekend mee te wachten. Maar ja, blije en tevreden klanten kun je nu eenmaal niet in hun enthousiasme remmen he? ;D ;D ;D

 

Het probleempje dat de footer soms over de tekst valt is bekend. Ik heb nog niet alle tests terug van Browsershots, maar het is wel al bekend dat dit gebeurt bij Safari en Chrome. Het probleem zit 'm in de CSS-code van de 'sticky footer' (sorry Marcel voor het jargon, maar klik op de link voor uitleg :P ). Deze code zou in alle browsers moeten werken, maar dat blijkt dus niet zo te zijn...

 

De initiële teksten van de pagina's 'installeren', 'begeleiden' en 'storingsdienst' heb ik geschreven, Rick heeft daar later zelf aanpassingen op gedaan. We moeten daar nog een keer met de stofkam doorheen idd. De teksten van de blogposts zijn geheel © Rick Veenstra.

 

Er moeten nog wat verfijningen aangebracht worden, waaronder SEO. Nu zijn dat allemaal zaken die nagenoeg niet zichtbaar zijn voor de sitebezoeker c.q. site-eigenaar, dus dat staat voor de na de kerstdagen in de planning.

 

Evengoed heb ik wat punten voorbij zien komen waar ik zeker even naar ga kijken!

Link naar reactie
  • 1

@Frans Sijtsma: Een aantal plugins die je noemt, zijn wel al geïnstalleerd, maar staan tijdelijk uit. We hadden gisteren en vandaag een aantal probleempjes met plugins die (nog) niet helemaal lekker op Wordpress 3.3 en elkaar zijn afgestemd. Dit had onder andere tot gevolg dat de lay-out brak en er foutmeldingen waren in de PHP debugger.

 

Ik had al aan Rick gemeld dat we de zaken in eerste instantie met een 'noodverbandje' hebben opgelost, en dat de definitieve oplossing de komende dagen zou volgen. Maar evengoed bedankt voor het meedenken!

 

Zoals gezegd, er moeten nog wat dingetjes opgelost worden, maar die zijn niet direct zichtbaar. Onder andere (maar niet uitsluitend):

 

- HTML / CSS validatie is nog niet helemaal 100%;

 

- SEO optimalisatie;

 

- Google Analitics & Webmaster Tools;

 

- Vertaling van het Puur Framework waar ook deze site op is gebouwd;

 

- Compabliteit van plugins onderling is nog niet 100%;

 

- Sommige plugins doen niet helemaal wat ik wil. Die worden vervangen door een eigen Puur & Ongezoet variant. Deze code wordt dan vast opgenomen in het Puur Framework;

 

Genoeg te doen dus, maar dat komt wel goed. Stel je voor dat we ons tussen kerst en oud & nieuw zouden vervelen... ;D

Link naar reactie
  • 2

Ziet er clean en helder uit.

Ik vind het alleen teveel op twee gedachten hinken. Er zit iets heel bevlogens in, dat is leuk. Het komt alleen beetje vreemd uit de verf, als ik blijkbaar verondersteld word "een idee" te hebben - op de homepage wemelt het van de referenties aan dat "idee", maar ik voel me niet aangesproken en zou dat denk ik ook niet zijn als ik inderdaad midden in het ideestadium van een project zou zitten. Het is geweldig dat er niet wordt gegrepen naar open deuren als "uw partner in uw installatieproject" maar dit lijkt me vastlopers veroorzaken bij je lezers.

We duiken in de ideeënwereld ook meteen de badkamer in - als voorbeeld, dat snap ik, maar het verwart de lezer.

Bovendien begint alles op de hele wereld altijd met een idee. Duh.

Ik denk bovendien dat mensen, die met een klusproject bezig zijn, zich niet identificeren met de grand vision erachter, maar een betrouwbare Harry zoeken die het goed voor elkaar maakt.

 

Er lijkt ook nogal wat gepsychologiseerd te zijn in de totstandkoming van de tekst. We moeten de lezer over de drempel heen helpen om een expert in te schakelen, als hij zelf al heeft lopen doe-het-zelven en zich misschien schaamt voor z'n broddelwerk? Waarom een referentie aan twintig hoogbegaafden om een lampje in te draaien? (Wie heeft dit geschreven, kuch :P)

 

Verder wordt een hele persoonlijke tone of voice ingezet, en zie ik alleen maar een auto, multimeter, kapotte gloeilamp en een stekker. Ik zou Ritstke in hoogsteigen persoon verwachten! Of in elk geval die gast die zo tegen me zit te praten vanaf z'n site.

 

De teksten op het blog komen heel warrig over. "Er was helemaal geen aarding aanwezig, het was schijn." Het was schijn? Schijn-aarding, wat is dat in vredesnaam? Ik kan me voorstellen dat er de indruk gewekt werd met eenofander draadje, dat het geaard was, wat dus niet zo was, en dat je de palingen uit de sloot electrocuteert als er iets misgaat, maar ik kan dat als leek niet interpreteren wat daar staat.

Ik heb ook even naar je tweets gekeken en dat komt ook wat gekunsteld over.

"Klant was positief over de professionele apparatuur. Omdat we het vaker gebruiken, bezuinigen we er niet op #goedgereedschapishethalvewerk "

Ik zou toch sowieso verwachten dat je professionele apparatuur gebruikt? Of heb je amateuristische en professionele apparatuur in de aanbieding? En hoezo, omdat je het vaker gebruikt bezuinig je er niet op? Je vergeet ons even mee te nemen in je denkstappen.

 

Ik denk dat je een gouden formule hebt met je benadering (onderscheidend vooral) en in principe is de tone of voice ook leuk, maar ik zie nog wel wat verbeterpuntjes.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Mooi logo (maak een vierkant icon met tekst onder het oranje beeld voor SM), heldere lay-out.

 

Om het nog beter te maken de volgende gestes:

- home met wat nu installeren, begeleiden en storingsdienst is als thema's en met doorverwijzingen naar pagina's

- de installeren, begeleiden en storingsdienst zou ik omdopen in installatiewerk, projectbegeleiding en storingsdienst met op de respectievelijke pagina's zeker aandacht voor meer inhoudelijke termen per thema en ook een specifieke call-to-action per thema (bestek maken/installatieplan aanvragen (van idee, naar plan, naar offerte), projectbegeleiding aanvragen en bijv. storing melden); de belevenissen in recente praktijkvoorbeelden.

- de contactgegevens zwart op wit en niet alleen wit op oranje. Ik zou het e-mailadres en het telefoonnummer ook in de bovenruimte plaatsen in zwarte chocoladeletters

- in het beeldmateriaal zou ik het nog wat meer 'mensenwerk' maken bij gelegenheid

 

Onder welke voorwaarden lever je diensten en producten?

Op welke manieren doe je aan lokale en regionale promotie?

Heb je ooit een vast nummer overwogen voor aanbieden van de eerste twee thema's? (kantoorlijn)

Wat bepaalt de volgorde in de eerste footerkolom en is dit logisch?

 

Basis is goed, aanpassingen naar eigen inzicht. We vervallen collectief van een logo en website in technische details. Je tweets 'tellen' nog niet.

 

Kerstgroet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Gelukkig heel veel reacties.

 

Annedien licht ik er even uit, bloggen begin ik net mee, het zijn mijn gedachten die ik daar neer zet. Ik kan daar meer op letten, of het duidelijk overkomt.

 

Zo ook met Twitter, het zijn korte boodschappen, ik maak het mee en Twitter het, dan kan ik je niet helemaal meenemen in mijn denkstappen, maar die zijn er wel.

 

De teksten van de site zelf, die worden nog veranderd. Bedankt voor je aanvulling.

 

Al in de test-fase was er al gezegd door Ruben, de teksten kun je zelf aanpassen.

 

En dat is eigenlijk de enigste reden geweest voor de check hier op HL, "hoe komen de teksten over."

 

De homepage is al veranderd, en de overige gaan ook.

 

Maar bedankt allen, er wordt verder aan gewerkt.

 

Ik hoor graag verbeterpunten.

Link naar reactie
  • 1

Nog niet goed naar de teksten gekeken maar wat mij persoonlijk al een beetje zou storen (en dan ga ik er maar vanuit dat sommige andere potentiele klanten dat dan ook hebben) is het feit dat het 'storingsnummer' van de speciale storingsdienst gelijk is aan het algehele contactnummer, wat ook nog eens een mobiel nummer is. Zo lijkt het of je gewoon je eigen mobiel gebruikt voor alle contactmomenten.

Dit is uiteraard geen enkel probleem maar dan is het wellicht handiger de set-up neer te zetten als: je kunt mij altijd bellen voor alle vragen en storingen etc., dan te doen alsof er een aparte storingsdienst bestaat.

 

Al staat het wellicht wel beter vanuit marketing perspectief bezien om een aparte storingsdienst te hebben natuurlijk maar daar zou ik dan op zijn minst een ander nummer voor gebruiken op de site. Dat dit in de praktijk gewoon bij jou terechtkomt is natuurlijk geen probleem, maar dan komt het idee dat je op dit gebied probeert te verkopen wat beter over.

Link naar reactie
  • 0

Nog niet goed naar de teksten gekeken maar wat mij persoonlijk al een beetje zou storen (en dan ga ik er maar vanuit dat sommige andere potentiele klanten dat dan ook hebben) is het feit dat het 'storingsnummer' van de speciale storingsdienst gelijk is aan het algehele contactnummer, wat ook nog eens een mobiel nummer is. Zo lijkt het of je gewoon je eigen mobiel gebruikt voor alle contactmomenten.

Dit is uiteraard geen enkel probleem maar dan is het wellicht handiger de set-up neer te zetten als: je kunt mij altijd bellen voor alle vragen en storingen etc., dan te doen alsof er een aparte storingsdienst bestaat.

 

Al staat het wellicht wel beter vanuit marketing perspectief bezien om een aparte storingsdienst te hebben natuurlijk maar daar zou ik dan op zijn minst een ander nummer voor gebruiken op de site. Dat dit in de praktijk gewoon bij jou terechtkomt is natuurlijk geen probleem, maar dan komt het idee dat je op dit gebied probeert te verkopen wat beter over.

 

Geweldig opgemerkt, Marnix.

 

Meteen geregeld, ik had nog een pre-paid kaart liggen.

Vanavond de voice-mail van het algemene nummer opnieuw inspreken.

 

Bijkomstig voordeel is dat ik onlangs wat afspraken heb gemaakt met een conculega installateur die mijn zaken waarneemt tijdens vakantie of andere afwezigheid.

Ik hoef hem alleen maar de nood telefoon te overhandigen.

:)

 

Link naar reactie
  • 0

@Karinvb

Leuk om het iets anders aan te pakken dan de rest van de installateurs! Ik vind dat je er met Ruben iets moois en unieks van hebt gemaakt.

 

Bedankt.

 

@Webd

Google Chrome laadt de website niet helemaal goed (overige pagina's wel). Ziet er verder erg goed uit, met name het logo en de gehele uitstraling. Zou alleen wel "Installeren" en de tekst hieronder wat bondiger maken zodat je bezoeker "direct" ziet wat je nou eigenlijk biedt.

 

Ik neem dat je Caddy ook is geupdate? Zo ja, mooi! Zo nee, ook mooi

 

Teksten zijn aangepast, zal nog wel wat aangepast worden.

 

Caddy wordt geupdate, net offertes ontvangen.

 

@SimonV

Veel zinnen zijn een beetje "praattaal", maar ik weet niet hoe belangrijk dit is. 't Is geen site van een leraar Nederlands!

 

Helemaal mee eens.

 

@iOptimize

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes met je bedrijf!

 

Ik neem je tips ter harte.

 

@John Bouwmans

Kijk maar of je er wat mee kunt.

 

Zeker kan ik er wat mee.

 

@Frans Sijtsma

Persoonlijk zou ik 'Maak een afspraak' / 'Brainstromen?' o.i.d. beter vinden passen

 

Is een goeie, bedankt.

Gewoon een beetje rondsurfen en proberen cq. even overleggen met Ruben

 

Wordt ook gedaan.

 

@Marjan

(jammer dat ik geen installateur nodig heb

 

Mocht je ooit een nodig hebben.

 

@Ruben

Ik had al aan Rick gemeld dat we de zaken in eerste instantie met een 'noodverbandje' hebben opgelost, en dat de definitieve oplossing de komende dagen zou volgen.

Ik vind deze reactie erg jammer, ik heb je hier vanmiddag ook een berichtje over gestuurd.

 

@Highio

Je Google maps-vermelding staat denk ik nog op een oud adres. Bestaat KvK Rijnland nog?

 

Scherp, wordt veranderd.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste allen,

 

De techniek er nu even buiten houden s.v.p.

Het "noodverbandje"was niet bekend bij mij, anders had ik zeker rekening mee gehouden.

Ik heb gemaild dat deze opmerking bij mij verkeerd is gevallen.

 

Techniek wordt allemaal in orde gebracht, maar ik zou nu wel verder willen.

 

De teksten heb ik aangepast, ook het Linkedin profiel wat meer uitgebreid.

 

Wat is er nog te verbeteren op het gebied van tekst en foto's.

 

Ik lees het graag, alvast bedankt.

 

Link naar reactie
  • 0

Nou vooruit, alleen opmerkingen op de tekst en de foto's dan ... ;)

 

- studie's => studies

- weet ik toch vaak => weet ik vaak

- komma toevoegen na "groepenkast vervangen"

- je begint met werkwoorden: "groepenkast vervangen", "lichtpunt verplaatsen" en vervolgens komen er zelfstandige naamwoorden zonder werkwoord; wat doe je met "data"? waarom (coax) tussen haakjes?

- wat komt => dat komt

- wellicht omdraaien: ... dat grotere werken aankan, maar ook komt voor de kleinere klusjes.

- ik wil niet genieten van mijn idee, maar van de realisatie ervan ...

- Ritske is erkend door lid van Uneto-Vni / SEI erkend installateur

- er staat nog steeds een komma na je huisnummer

- spatie toevoegen na "brand veroorzaken,"

- "prikkelingen veroorzaken" klinkt een beetje vreemd, bovendien is 2 keer "veroorzaken" na elkaar niet fraai

- instantie's => instanties

- KvK te Den Haag => KvK Den Haag

- waarom heet het plaatje op je homepage "Alphen aan de Rijn"? (het is overigens "aan den")

 

Hoewel ik het gevoel heb dat de schrijfstijl wel bij je past, kan een uurtje tekstschrijver m.i. wonderen doen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.