• 0

Welke is beter: Speedbalance of OS Financials?

Hallo,

 

ik werk tot nu toe met Speedbalance als boekhoudprogramma maar laatst zag ik OS Financials. Daar kon je ook voorraadbeheer doen.

 

Welke is volgens de "geleerden" of "ervaringsdeskundigen" beter?

 

Ik zie wel dat OS Financials wat meer specifieke rekeningen heeft, ook met betrekking tot afschrijving.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi,

 

Ik ken speedbalance niet, maar heb wel ruime ervaring met OsFinancials en ben daar zeer tevreden over. Voorraad beheer is inderdaad mogelijk, maar er zijn nog veel meer dingen mogelijk en omdat de lijnen tot de makers kort zijn is het ook mogelijk om iets specifieks te laten maken als je daar behoefte aan hebt. Daar worden dan natuurlijk wel kosten voor in rekening gebracht, maar die zijn redelijk te noemen. Als meerdere mensen het zelfde willen, zou je via het (actieve) forum ooik andere kunnen zoeken die er aan zouden willen mee betalen.

 

Kortiom: OsFinancials is in inder geval prima.

 

Nu nog iemand die de vergelijking kan maken tuseen Speedbalance en OsFinancials ;D.

 

M.vr.gr,

 

Yvette

www.skyb-administraties.nl: persoonlijk, duidelijk en overzichtelijk

Link naar reactie
  • 0

Ik doe de boekhouding voor mijn vriendin (die recentelijke zzp'er geworden is) en heb ook wat rondgekeken naar gratis oplossingen. Ik vond speedbalance en osfinancials zelf niet intuitief in gebruik, maar dat is natuurlijk smaakgebonden.

 

Ik ben zelf uitgekomen op OpenERP en ben daar vooralsnog prima tevreden mee. Ik weet niet hoe goed het voorrraaddeel daarvan is, maar ik zou OpenERP zeker mee nemen in je overwegingen. Ik vind het een intuitief pakket met een prettige user interface.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.