Ik ben startend ondernemer. Dit jaar (2011) voldoe ik aan het urencrierum.
Als ik reserveer voor de FOR en tegelijkertijd het bedrag stort bij een bank (lijfrentebanksparen) ..
Mag ik dan 12% aftrekken van de winst (voor de FOR) en tegelijkertijd de lijfrentestorting ook aftrekken (dat is dan dus dubbel aftrekken) of gelden hier andere regels voor? Ik kan deze info niet gemakkelijk elders vinden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
juni
juni
Ik ben startend ondernemer. Dit jaar (2011) voldoe ik aan het urencrierum.
Als ik reserveer voor de FOR en tegelijkertijd het bedrag stort bij een bank (lijfrentebanksparen) ..
Mag ik dan 12% aftrekken van de winst (voor de FOR) en tegelijkertijd de lijfrentestorting ook aftrekken (dat is dan dus dubbel aftrekken) of gelden hier andere regels voor? Ik kan deze info niet gemakkelijk elders vinden.
Met vriendelijke groet,
Juni
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34831-for-dotatie-in-combinatie-met-een-lijfrente/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag