Al een geruime tijd heb ik samen met mijn vrouw http:// www. sieradenmagazine .nl (heb hier ongeveer 200unieke bezoekers per dag) en horlogemagazine.net via de adsense inkomsten kan ik mijn hostig betalen dus best leuk. mijn sites worden van wat ik kan zien veel bekeken door mensen die zelfs webshops hebben maar nu wil ik het aantal magazines uitgaan breiden en ik zou graag jullie mening daar over hebben. Ik heb ben gestart met inmiddels meerdere magazines.
Ik wil straks ongeveer 12 magazines hebben en daar via adsense geld mee verdienen en de merken mogen gratis hun persberichten plaatsen. Zodat we een groot informatie portaal krijgen voor mensen die opzoek zijn naar informatie. En in de toekomst kunnen we dan eventueel nog wat banners verkopen om de inkomsten te vergroten.
ik hoor graag jullie mening en opmerkingen.
Groeten en alvast een fijne jaarwisselinge en een succesvol 2012
Addy
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb altijd in de financiele consultng gezeten en ben nu in loondienst gegaan maar wil wel blijven ondernemen en dat doe ik in de vorm van internetsites
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
ik wil mensen van informatie voorzien die gratis is
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
het is gratis en ik breng verkopende partijen met zoekende partijen samen maar dan wel voor specifieke niches
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
idee en hoe ik mijn verdien model kan ontwikkelen zodat het naast dat het leuk is ook wat gaat opleveren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AG Consulting
AG Consulting
Omschrijving van je concept:
Goedemorgen allemaal,
Al een geruime tijd heb ik samen met mijn vrouw http:// www. sieradenmagazine .nl (heb hier ongeveer 200unieke bezoekers per dag) en horlogemagazine.net via de adsense inkomsten kan ik mijn hostig betalen dus best leuk. mijn sites worden van wat ik kan zien veel bekeken door mensen die zelfs webshops hebben maar nu wil ik het aantal magazines uitgaan breiden en ik zou graag jullie mening daar over hebben. Ik heb ben gestart met inmiddels meerdere magazines.
Ik wil straks ongeveer 12 magazines hebben en daar via adsense geld mee verdienen en de merken mogen gratis hun persberichten plaatsen. Zodat we een groot informatie portaal krijgen voor mensen die opzoek zijn naar informatie. En in de toekomst kunnen we dan eventueel nog wat banners verkopen om de inkomsten te vergroten.
ik hoor graag jullie mening en opmerkingen.
Groeten en alvast een fijne jaarwisselinge en een succesvol 2012
Addy
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb altijd in de financiele consultng gezeten en ben nu in loondienst gegaan maar wil wel blijven ondernemen en dat doe ik in de vorm van internetsites
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
ik wil mensen van informatie voorzien die gratis is
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
het is gratis en ik breng verkopende partijen met zoekende partijen samen maar dan wel voor specifieke niches
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
idee en hoe ik mijn verdien model kan ontwikkelen zodat het naast dat het leuk is ook wat gaat opleveren.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34865-mijn-site-idee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag