• 0

mijn site idee

Omschrijving van je concept:

Goedemorgen allemaal,

 

Al een geruime tijd heb ik samen met mijn vrouw http:// www. sieradenmagazine .nl (heb hier ongeveer 200unieke bezoekers per dag) en horlogemagazine.net via de adsense inkomsten kan ik mijn hostig betalen dus best leuk. mijn sites worden van wat ik kan zien veel bekeken door mensen die zelfs webshops hebben maar nu wil ik het aantal magazines uitgaan breiden en ik zou graag jullie mening daar over hebben. Ik heb ben gestart met inmiddels meerdere magazines.

 

Ik wil straks ongeveer 12 magazines hebben en daar via adsense geld mee verdienen en de merken mogen gratis hun persberichten plaatsen. Zodat we een groot informatie portaal krijgen voor mensen die opzoek zijn naar informatie. En in de toekomst kunnen we dan eventueel nog wat banners verkopen om de inkomsten te vergroten.

 

ik hoor graag jullie mening en opmerkingen.

 

Groeten en alvast een fijne jaarwisselinge en een succesvol 2012

 

Addy

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb altijd in de financiele consultng gezeten en ben nu in loondienst gegaan maar wil wel blijven ondernemen en dat doe ik in de vorm van internetsites

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

ik wil mensen van informatie voorzien die gratis is

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

het is gratis en ik breng verkopende partijen met zoekende partijen samen maar dan wel voor specifieke niches

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

idee en hoe ik mijn verdien model kan ontwikkelen zodat het naast dat het leuk is ook wat gaat opleveren.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Jouw idee klinkt geweldig, ik ben zelf ook bezig met wat internet marketing. Je site ziet er ook heel mooi uit. Als ik mag beginnen met een algemene tip:

 

Ik wil iedereen iig aanraden om domeinnamen eindigend op .com en .nl te kiezen om de reden dat deze extensies het meest voor de hand liggen.

 

Dus bijvoorbeeld, claim sieradenmagazine.nl & -.com + sieraden-magazine.nl & -.com. (dus met het streepje er tussen), in dit geval dus in totaal 4 domeinnamen voor 1 site. Dit omdat, wanneer je site echt belangrijk word, andere mensen kunnen meeliften op jouw succes door 1 van deze domeinnamen te claimen, en dus klanten van je kunnen afsnoepen.

 

Mag ik met je meedenken? Als we je verdienmodel willen ontwikkelen dan moeten we kijken welke diensten we nog verder kunnen ontwikkelen. Zoals ik het nu begrijp haal je momenteel alleen inkomsten uit advertenties.

 

Wie is eigenlijk je doelgroep en wat is je uiteindelijke doel met je site(s)?

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je reactie Reneo.

 

Wat ik wil is een netwerk van sites die informatie geven over sieraden verzorging haar enz enz en zo zoveel mogelijk verwijzingen naar gekoppelde sites. Ik heb nu wat inkomsten via adsense niet veel maar genoeg om mijn hosting te betalen. als de sites meer bezoekers krijgen wil ik advertentie ruimte aan gaan bieden er staan nu wat affiliates op maar die wil ik vervangen door banners van betalende adverteerders.

 

Mijn doelgroep is vrouwlijk en van verschillende leeftijden ik heb gemerkt dat ik via sieraden magazine. Al wordt deze veel bekeken door mensen die zelf sites hebben en sieraden aanbieden dus ik wil meer merken en groothandels gan benaderen om advertentie ruimte aan te bieden.

 

Tevens wil ik al mijn sites hetzelfde uiterlijk geven zodat het herkenbaar wordt. Ik zit te denken aan het format wat ik nu op afslankmagazine.nl gebruik met nog een goede achtergrond.

 

groeten

Addy

Link naar reactie
  • 0

ik heb er geen verstand van, wel kan ik websurfer mijn mening geven, je 'post' met adverteren voor 5 euro per jaar vind ik letterlijk en figuurlijk goedkoop klinken.... die paar tientjes per jaar die je er (nu) mee kan ophalen mag toch niet nodig zijn en als jij voor "het succes" gaat dan ben je deze ruimte ook veel te goedkoop kwijt

 

verder, alles wat met MLM te maken heeft vind ik eng

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Het is inderdaad goedkoop maar het zorgt voor unieke teksten en dus extra bezoekers want hierdoor wordt je beter gevonden door de zoekmachines en dit is gewoon om de kosten te dekken ik ben hier misschien 5 minuten mee bezig en het staat er op en na een jaar gaat het er weer af.

 

en ja het is goedkoo maar je moet ergens beginnen en ik kan op deze manier ieder jaar wat met de prijs doen. en als ik via meerder van deze sites toch geld op haal dan is het prima voor mij ik ben niet afhankelijk van deze inkomsten en het is nogsteeds begonnen als hobby dus dan is iedere euro mee genomen.

 

Wat bedoel je eigenlijk met mlm wat daar doe ik niet aan.......

Link naar reactie
  • 0

Het is inderdaad goedkoop maar het zorgt voor unieke teksten en dus extra bezoekers want hierdoor wordt je beter gevonden door de zoekmachines en dit is gewoon om de kosten te dekken ik ben hier misschien 5 minuten mee bezig en het staat er op en na een jaar gaat het er weer af.

 

en ja het is goedkoo maar je moet ergens beginnen en ik kan op deze manier ieder jaar wat met de prijs doen. en als ik via meerder van deze sites toch geld op haal dan is het prima voor mij ik ben niet afhankelijk van deze inkomsten en het is nogsteeds begonnen als hobby dus dan is iedere euro mee genomen.

 

Wat bedoel je eigenlijk met mlm wat daar doe ik niet aan.......

 

Je vraagt wat ik er van vind, en dan is mijn mening over die advertenties; niet doen. Ik respecteer uiteraard jouw mening/inzicht.

 

MLM = Mulit level marketing troep, was gewoon een algemene opmerking dat je die kant niet op moet gaan.....

 

Suc6!

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Als je doel is om hier winst op te maken, zou ik pas uitbreiden wanneer je een werkend verdienmodel voor je huidige sites gevonden hebt. Anders heb je straks 12 sites, waar je allemaal break even op draait, en die je mogelijk allemaal moet aanpassen wanneer je het werkende verdienmodel hebt gevonden.

Link naar reactie
  • 0

Okee, laten we zeggen dat je doelgroep uit vrouwelijke consumenten bestaat... Welke probleem wil je voor je doelgroep oplossen?

 

Laten we zeggen dat je info wilt verstrekken, dan kun je erover gaan nadenken welke info je gratis wilt weggeven, en voor welke info klanten kunnen betalen, in de vorm v e abonnement of een e-book.

 

Ik denk ook dat het noodzakelijk is om je op je doelgroep te blijven richten; als je verteld dat je doelgroep uit vrouwelijke consumenten bestaat, maar eigenaren van webshops zijn de mensen die je site bezoeken, dan gaat er toch iets mis in je marketing.

 

Mijn advies is; hou het eenvoudig, houd voor jezelf 1 doel voor ogen.

 

Dus; Welke probleem wel je graag oplossen voor vrouwelijke consumenten van alle leeftijden?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.