• 0

Presentatie productplan aan werkgever

Beste Mensen,

 

Het afgelopen half jaar ben ik bezig geweest met het uitwerken van mijn productidee. Het product is een aanvulling is op een bestaand product wat mijn werk nu levert. Ik wil het MT gaan voorstellen om mijn idee te presenteren aan hun. Ik heb elk MT-lid individueel gesproken en al hun op en aanmerkingen in mijn plan verwerkt. Het doel is ze ervan te overtuigen dat het zinnig is de business case volledig uit te werken (en dat ik degene ben die dat gaat doen).

 

Tot nu toe ben ik geholpen door een adviseur die me de afgelopen maanden heeft ondersteund met het duidelijk maken van de belangen en ook heeft hij een gesprek met de Hr=manager genotuleerd.

 

Ik zit nu met de vraag of het slim his om hem bij te presentatie uit te nodigen.. iemand ervaring met een soortgelijke situatie?

 

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoe ging dat in eerdere gesprekken?

 

Gisteren overleg met mijn werkgever gehad samen met een adviseur die mij helpt en er in mijn belang bij was. Ze vragen nu om op te schrijven wat mijn verwachtingen zijn. Dit om zeker te stellen dat we niet gaan concurreren. Ik ga hun faciliteren in het uitbreiden van hun productportfolio. Als ik later een gelijksoortig product wil maken voor een andere markt dan moet dat natuurlijk wel kunnen :).

 

Verder is een idee voor dit voorstel om tot het einde van dit jaar één dag in de week in naam van mijn werkgever de haalbaarheid voor het product te onderzoeken. in januari de onderneming te starten en dan vanuit daar het product daadwerkelijk te ontwikkelen in opdracht van mijn huidige werkgever. of ik daar nog parttime naast moet werken weet ik nog niet. Ik werk wel zelfstandig en bepaal zelf wanneer ik wat doe. Volgend jaar is zeker het plan om aan het uren criterium te voldoen en ik zal ook duidelijk tijd gaan investeren in acquisitie naar andere partijen dan alleen mijn huidige werkgever.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hij is er in één gesprek bij geweest en dat ging er over of ik part-time aan dit plan kan werken naast mijn functie. hier was HRM het niet mee eens en dat heb ik toen met één van de MT leden en de hrm manager en die adviseur besproken. dat ging goed. hij is heel zakelijk en heeft veel charisma. Hij komt soms even langs op de zaak om even te sparren zodat ik weer weet wat mijn volgende stap is. Hij is gepensioneerd en heeft een management adviesbureau. Technisch inhoudelijk zal ik het zelf moeten doen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 164 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.