Mooi weer en ondernemen

Aanbevolen berichten

staat in categorie off-topic, maar de vraag kwam op: wat zou ik gedaan hebben met het mooie weer vandaag als ik nu al los van de baas was? vandaar benieuwd naar wat jullie doen.

 

Gewoon lekker hard doorwerken (liefst nog iets harder) en proberen nog een order binnen te halen. Daarna kan je voldaan genieten van nog een paar uurtjes zon. ;D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ik heb vandaag lekker in de tuin zitten werken met mijn laptop, lekker onder de parasol en een kan koud water. Werkt wel lekker motiverend, is weer het voordeel van thuiswerk ;D

Link naar reactie

Vandaag bij een klant gewerkt, die net voor ik vertrok smsje stuurde : neem zwembroek mee, mooi water gebied hier

 

En jawel, heel de middag in de zon zitten genieten aan het water. Prachtig! Toch fijn die klanten die je wat beter kent.

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie

Vroeg in de ochtend het kantoorwerk wegwerken en daarna op de fiets de zaakjes in de buurt afhandelen (even wat kantoorartikelen kopen, naar het postkantoor, etc.). Daarna lekker in het zonnetje zitten met een koud biertje... Uiteraard laat in de avond de schade op kantoor weer even inhalen!

 

btw: mijn computer loopt erg op qua temp. met deze dagen (70 graden), dus ook mijn pc heeft de voorkeur aan werken-op-niet-warme-dagen :P

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
Gast joost_k

Vroeger bij een werkgever baalde ik als een stekker dat Ik "weer moest" nu heb ik ook wel veel zin om naar buiten te gaan, maar zodra ik daar ben, denk ik toch alleen maar: "dit moet nog gebeuren, dat moet nog gebeuren, die klant nog bellen, deze klant nog mailen ...etc"

 

Ik zit na maximaal 15 minuten weer binnen...te bellen,mailen,faxen en schrijven, maar balen doe ik nooit meer!

Link naar reactie

Eén veelgehoord argument om een eigen bedrijf te beginnen is toch vaak: "...en dan lekker de deur achter je dichttrekken als de zon schijnt en op een terrasje gaan zitten.".

Voorheen zat ik dan op dat terrasje met mijn hoofd nog bij te sturen facturen, af te maken ontwerpen, te bedenken plannen en...

Nu kan ik ook in m'n hoofd 'een dagje vrij nemen' en dan is het ook inderdaad echt een verworven vrijheid om zo'n keuze te maken!

 

Maareh, wie is er in voor een terrasje in Rotterdam? ;-)

Link naar reactie

Eindhoven komt me beter uit ;)

 

Kon ik in me hoofd maar een dagje vrij zijn... dat zou geweldig zijn... maar eigenlijk ben ik toch gewoon heel de tijd met me werk bezig, ook als ik buiten zit of aan het zwemmen ben...

 

En even over buiten zitten met laptop, dat valt nogal tegen, meestal is het licht zo fel dat je niet goed kunt zien wat er nu precies op de laptop staat. Soms wel lastig als je een mail moet beantwoorden.

 

 

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.