show je werkplek!

Aanbevolen berichten

ooit heb ik informatie ontvangen van regus, een bedrijf dat kantoorruimte en vergaderruimte verhuurt. kan je ook als postadres en telefoonservice gebruiken, waardoor het lijkt alsof je op een toplokatie zit waar je ook nog eens heel net klanten kunt ontvangen. ik gebruik het zelf nog niet, maar nog steeds in mijn achterhoofd voor noodgevallen. meer info op www.regus.nl.

 

Die folder heb ik inderdaad ook gehad. Probleem is dat het alleen maar loont als je met meerdere personen gaat vergaderen.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Ik doe het liefst zaken in een café of restaurant, maar dat heeft niks met mijn schuur als hoofdkantoor te maken. ;)

 

Initieel maakte ik me er wat druk om (onze klanten en partners zijn over het algemeen behoorlijk vermogende partijen) maar nu niet meer. De kans dat iemand in Åmål langskomt is klein, maar als ze dat doen dan gaat het voornamelijk om wat we te bieden hebben, niet hoe we gehuisvest zijn.

 

Momenteel zit ik te wachten op een potentieele partner in hun kantoor. Het is hier een rotzooitje. De tafels komen uit het jaar nul, de muren zijn kaal, er liggen ongeorganiseerde stapels papier... Niet de beste indruk, maar hun werk en klanten spreken voor zich.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Wat een gezapige werkplekken allemaal. Dan doe ik ook nog even een duit in het zakje! Hier komt een deel van het werk van Booreiland tot stand. In Delft...

 

werkplek.jpg

tikkeltje onderbelicht, dus een gezellig louche plekje is het zo... :)

 

 

 

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Link naar reactie

Na jeren ploeteren in een heerlijk rommelig kamertje in Delft, uitkijkend over de Krakeelpolder ben ik in 2003 naar Rotterdam verhuisd en zie hier onze huidige niet echt werkplek maar showroom.

 

showroom.jpg

 

leuk product heb je... design is kinky!! :D

Deze heldere opmerking werd mede mogelijk gemaakt door Douwe Egberts...

Link naar reactie

Mijn werkplek ik aanbouw in 2000. Oude garage opgeknapt ;D

 

garage1.gif

garage2.gif

garage3.gif

 

Die kleine bouwvakker is mijn dochter die plafondplaten staat te poetsen. Als ik gelegenheid heb maak ik wel wat foto's van de huidige situatie.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Mijn werkplek ik aanbouw in 2000. Oude garage

 

is dat een bar daar achterin links?

 

Tja, je moet toch wat. We hebben een keuken, een bar, een diner tafel voor 20 personen, een jungle lounche en een BBQ terras (op de parkeerplaats)

 

Inderdaad, het lijkt wat op een horeca gelegenheid, maar dat is ook de bedoeling. Dat netwerkt lekker ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

wp1.jpg

De laptop als main station en de 'server' om hardware mee te proggen. Nu draait er KNOPPIX op, heerlijk. Je ziet een stukje van de werktafel.

wp2.jpg

De linker kant, nu met printer. agenda en documentatie van project. Me spindel is alweer bijna leeg.

wp3.jpg

Logo op speciaal papier om in het raam te monteren.

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie

Hierbij ook mijn werkplek. In totaal zijn er twee werkplekken in deze kamer (en een aquarium). Daarnaast heb ik nog de beschikking over een opslagruimte en een gedeelde werkplek / kantoor.

 

Binnenkort is overigens wel een restyling te verwachten, maar voorlopig doen we het hier nog even mee. :P

werkplek.thumb.jpg.3bb72f41cb97aff7af9d357d175284c4.jpg

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Wat voor stoel hebben de meeste hier trouwens?

 

Mijn stoel is het duurste van de gehele inrichting. Mijn tafel heb ik voor 30 euro bij de kringloop gehaald. Stoel is een zeer luxe en zeer confortabel die mij een goede houding geeft.

Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
Link naar reactie

Qua stoel.. een zeer comfortabele (doch niet ergonomisch of anderszins verantwoorde) leren stoel op wieltjes.. beetje model 'directeursstoel'.

 

De verhoudingen/hoogtes kloppen voor geen meter, maar zolang ik dr lekker in zit maakt me dat allemaal niet zoveel uit. Dat zou anders liggen als ik aan arbo-voorwaarden moest volden, maar gelukkig ben ik niet vatbaar voor klachten door non-ergonomie :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.