show je werkplek!

Aanbevolen berichten

k vind dit zo langzamerhand toch een zwak excuus worden, neem een voorbeeld aan Nils. Of zal ik het goede voorbeeld dan maar geven .

 

Tja zwak excuus of niet maar als jij het goede voorbeeld gaat geven door een vreselijk opgeruimd kantoor te laten zien is dat voor mij niet echt meer motivatie ;)

 

@jelmer: een niet vaste werkplek gaat ook prima zonder thin clients zolang er maar niet teveel 'eigen' software nodig is. Draait bij een klant met 9 werkplekken gewoon windows 2000 en dat gaat prima, iedereen dezelfde desktop, roaming profiles en centrale opslag voor e-mail. De uitzondering is degene die het betalingsverkeer doet, telebankieren wil niet echt werken met deze opzet.

Link naar reactie

Heren, heren,

 

Bespeur ik hier een onderdrukte vorm van jaloezie ten aanzien van het feit dat wij erin slagen om ons kantoor geordend te houden? Ik kan jullie geruststellen De foto is niet op een reguliere werkdag genomen, maar na kantoortijd ziet het er inderdaad wel zo uit. Ons kantoor is gebaseerd op het IKC (Interpolis Kantoor Concept) en mijn goede opvoeding uiteraard. Een voordeel van flexibele werkplekken is dat je nooit rommel hebt en schoonmakers geen excuus hebben om de stapels te ontwijken. Daar komt bij dat een ieder van ons met een gerust hart onder de trein kan komen. ;)

 

Had jij niet een vraag over kennismanagement Nathan? Dit is er ook een vorm van. De volgende keer mag jij in de spreekkamer.

 

Nee Andre. Geen spiegels, hooguit een helder moment van de inrichter.

 

@Jelmer. Voor OSS minded, aboveit.nl. Voor onze gevelplaat, zie onze voordeur. Als ik het niet vergeet zal ik een foto maken en posten.

 

Kijk Okidoki heeft het principe van een flexibele werkplek tenminste helemaal begrepen. ;D

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Tja, flexibel wel maar als je internetverbinding niet sneller vooruit te krijgen is dan 12 kbs dan ben je niet altijd vrolijk.... :-[

 

Hoewel, ik heb vanmiddag maar even 3 stappen naar buiten gedaan voor de break tijdens het binnenhalen van wat foto's in de mail en daar maar een kronenburg en corona bij gepakt.... Dat maakt een hoop goed! ;D

 

0411_Frankrijk_013_600_x_450.thumb.jpg.db94027297deb2a58ff8c7646252a64d.jpg

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

De tussenstand

wpl25mt.jpg

Er is nu een nieuwe trap naar boven.

Mooie openslaande deuren.

Het elektra en de verwarming zitten er grotendeels in.

Nu nog een gipsplafond en nog een wand stucken met geelband.

Bij de trap komt straks een klein halletje met wc onder de trap en een kitchenette.

Dan blijft er ongeveer 55 m2 over als wpl annex kantoor.

Verder ben ik naast deze ruimte met een wpl bezig voor het "zwaardere" werk.

De vloer ben ik aan het coaten met betonverf, lekkere puinhoop nu.

Meer volgt maar de batterijen van de camera storten in ;D

Link naar reactie

Ok, hij stond ook al op www.startblog.nl. maar ook hier even pronken: Lucid Communication heeft licht gekregen op haar internationale hoofdkwartier. Voorheen zaten in deze ruimte geen ramen, en zat de CEO met een winterdepressie zijn tekstjes te schrijven. Lang leve Velux:

 

dsc00314.jpg

 

Zit nog in opbouw fase, dus de jukebox, bar, massage stoel, meditatiehoek, vissenkom, bezoeksbalie en koelkast komen nog :)

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Ziet er mooi uit Nico, met deze dagen had je misschien liever ijsblauw gewild? ;D

 

De ramen bevinden zich op het noorden.

Er zit nog een ruimte tussen de zuidkant en het kantoor.

Het plafond is geisoleerd, en de muren bestaan uit dikke stenen met een behoorlijk accumulerend vermogen.

 

Kortom, het is heerlijk koel in mijn kantoor. ;)

22,1 graden Celsius om precies te zijn, buiten is het 32 graden

Link naar reactie

Dan zit je met dit weer inderdaad wel goed ;)

 

Ik zit hier met een lange wand op het westen, die voor pakweg 3/4 uit ramen bestaat... dat wil wel aardig warmstoken met dit weer. Met airco op full blast is het slechts een paar graadjes koeler dan buiten, zonder zal het dik 5 graden boven buitentemperatuur zijn - beetje veel van het goede, zelfs voor mij ;)

Link naar reactie

aanschouw hier mijn werkplek ( met airco!), ik huur een kleine ruimte binnen het bedrijf van mijn moeder! Handig een ondernemende familie!

werkplekHulpplus.thumb.jpg.2511e9bd8f8f3b51d9bf5f70733d2cc4.jpg

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.