• 0

Uitbreiden bestaand bedrijfje

Beste,

 

Sinds september heb ik mijn eigen bedrijfje. Het gaat om een webportal, wat ingeschreven staat als eenmanszaak.

Nu heb ik al een tijdje het idee om een chauffeursbedrijfje te beginnen. Wat is het verstandigste om te doen, inschrijven onder een nieuwe KvK of als nevenactiviteit bij mijn huidige bedrijfje laten inschrijven.

Het gaat, voor de duidelijkheid, om een totaal andere activiteit maar ik kan het wel leuk als uitbreiding van het huidige bedrijfje brengen.

 

Gr. Bas

www.YourPrivateDriver.nl | Studentchauffeurs in uw eigen auto

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Bas,

 

Ik zou het gewoon onder de eenmanszaak plakken. Mocht het een succes worden, dan kan je het altijd nog in een ander vaatje gieten. Tot die tijd is het wel zo eenvoudig.

 

E.e.a. verandert mogelijk wanneer je grote investeringen moet gaan doen of high risk business gaat draaien. Maar dat lijkt me hier niet het geval.

 

Gr. StefanO

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet of chauffeurswerk dezelfde verplichtingen meebrengt die taxichauffeurs hebben maar toch wil ik u de volgende link niet onthouden. Taxibedrijf starten

 

Zat eens met een vriend te kijken wat het opzetten van een taxibedrijf met uitsluitend milieuvriendelijke voertuigen vereist. Na het lezen van de link waren wij al snel van dit plan af.

Link naar reactie
  • 0

Wat bedoel je met een chauffeursbedrijfje? Het transport van mijn leaseauto wordt verzorgt door studenten. Zoiets?

 

Een taxibedrijf gaat je een smak geld kosten, zoals een boordcomputer die je verplicht moet laten inbouwen sinds vorig jaar. Als 18 jarige gaat het moeilijk worden om ingehuurd te worden als (directie)chauffeur, maar niets is onmogelijk. Ik ben benieuwd naar je idee :)

Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.