Tienjarige Higherlevel bijeenkomst. Meld je aan !

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Iedereen die zich heeft aangemeld heeft inmiddels de bevestiging deelname ontvangen.

 

Heb je die niet per email ontvangen? Dan heb je je óf niet aangemeld in de agenda (d.m.v. "ik kom ook") óf er is iets mis met je emailadres.

 

Let op : Sluiting inschrijving deelname is vannacht om 24.00 uur (dit geldt ook voor kosteloos afmelden als je onverhoopt niet aanwezig bent) !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik heb er SUPER zin in !!!!!!!!

 

Maar... even, i.t.t. tot wat ik normaal wél ben, een minder flexibele modus !

 

Iedereen die zich heeft aangemeld heeft inmiddels de bevestiging deelname ontvangen.

 

Heb je die niet per email ontvangen? Dan heb je je óf niet aangemeld in de agenda (d.m.v. "ik kom ook") óf er is iets mis met je emailadres.

 

Let op : Sluiting inschrijving deelname is vannacht om 24.00 uur (dit geldt ook voor kosteloos afmelden als je onverhoopt niet aanwezig bent) !

 

Dat is een week geleden. Alles is geregeld bij de locatie en de stoelen zijn geteld vanaf de aanmeldingen in de agenda "wie gaan er heen".

 

En toch... toch zie ik een enkeling niet in de aanmeldingen staan, maar wel in het carpool topic en in dit topic waarvan het lijkt dat ze aanwezig zijn, maar niet zijn aangemeld. Ehmmmm.... ::)

 

Bij strandfeestjes gaat het allemaal wat makkelijker. Ruimte zat op het strand. Maar bij binnenlocaties zijn we beperkt qua ruimte én juiste inschatting aantal deelnemers !!!

 

Any one die die geen bevestiging heeft gehad, geef dat AJB door aan mij d.m.v. : mikky@higherlevel.nl

Ik kan niets beloven als je niet in de agenda staat aangemeld.... Ik zal bij de locatie nagaan of er nog mogelijkheden zijn.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

mogelijk ook nog wat afhakers i.v.m. de mogelijk Elfstedentocht de volgende ochtend?

 

Die geven dat wel braaf door aan mij... Toch ?!!? Ik heb nl. nog wat mannen op de reservelijst staan ;)

 

 

Motto van de avond "Verrek zeg kerel ben jij het" ;D

 

Speaking for myself : des té leuker dat je er bent !!!

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Motto van de avond "Verrek zeg kerel ben jij het" ;D

 

 

Speaking for myself : des té leuker dat je er bent !!!

 

Dat 'erbij zijn" is vooral te danken aan ironny die vond dat ik maar eens achter mijn computer vandaan moet komen.

Neemt niet weg dat het leuk is om er weer eens bij te zijn en ander HL'ers te spreken.

Laatste keer dat ik op een HL meeting was is toch zeker een jaar of 2 geleden.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Laatste keer dat ik op een HL meeting was is toch zeker een jaar of 2 geleden.

 

Lijkt veel korter, maar alsnog véél te lang geleden. Of komt dat, omdat je tijdens off line BBQ-events je zwembroek niet kon vinden ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.