Ik ben nieuw met de sotware van Davilex (Davilex Business Boekhouding), en heb volgens mij een redelijk eenvoudige vraag.
Ik heb bij Inkoop -> Inkopen een factuur ingeboekt voor een van mijn crediteuren, maar nu blijft daar in de laatste kolom 'Betaald' op 'Nee' staan, en ik zie nergens een mogelijkheid om die op 'Ja' te zetten. Ik kan natuurlijk de betalingen apart inboeken bij 'Bank/giro/kas', maar dan zit je met dubbele boekingen en dat lijkt me ook niet de goede manier dus.
Hij komt nu ook als 'Openstaand' in m'n crediteurenadministratie, dus dat is niet handig.
Is er iemand die me uit de brand kan helpen? Alvast bedankt!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vuursteen
vuursteen
Hallo allen,
Ik ben nieuw met de sotware van Davilex (Davilex Business Boekhouding), en heb volgens mij een redelijk eenvoudige vraag.
Ik heb bij Inkoop -> Inkopen een factuur ingeboekt voor een van mijn crediteuren, maar nu blijft daar in de laatste kolom 'Betaald' op 'Nee' staan, en ik zie nergens een mogelijkheid om die op 'Ja' te zetten. Ik kan natuurlijk de betalingen apart inboeken bij 'Bank/giro/kas', maar dan zit je met dubbele boekingen en dat lijkt me ook niet de goede manier dus.
Hij komt nu ook als 'Openstaand' in m'n crediteurenadministratie, dus dat is niet handig.
Is er iemand die me uit de brand kan helpen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35014-davilex-hoe-betaalde-factuur-inboeken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag