• 0

product laten produceren.

Hallo higherlevel gebruikers,

 

 

Graag wilde ik ideeën van de ervaren higherlevel gebruikers/aanwezigen die mij een stap verder kunnen helpen naar mijn plannen richting mijn eigen ontwerp.

Ik heb een aantal ideeën die ik wens uit te stippelen maar kom er op bepaalde punten er niet uit.

Kort zal ik het als volgt uitleggen en hopen dat jullie mij verder kunnen helpen waar nodig.

 

 

Mijn ontwerp die ik wens te vermarkten is als het ware een messenblok set.

Dit zal uiteindelijk moeten plaatsvinden in de categorie ''funny & gadgets'' maar wel de nodige kwaliteit met zich meebrengen.

Het messemblok zou uiteindelijk uitzien als bekende personen of andere bekende categories.

Het is een niet al te grote product maar één van een messenblok met 4 á

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo higherlevel gebruikers,

 

 

Graag wilde ik ideeën van de ervaren higherlevel gebruikers/aanwezigen die mij een stap verder kunnen helpen naar mijn plannen richting mijn eigen ontwerp.

Ik heb een aantal ideeën die ik wens uit te stippelen maar kom er op bepaalde punten er niet uit.

Kort zal ik het als volgt uitleggen en hopen dat jullie mij verder kunnen helpen waar nodig.

 

 

Mijn ontwerp die ik wens te vermarkten is als het ware een messenblok set.

Dit zal uiteindelijk moeten plaatsvinden in de doelgroep ''funny '' maar wel de nodige kwaliteit met zich meebrengen.

Het messemblok zou uiteindelijk uitzien als bekende personen of andere bekende categories.

Het is een niet al te grote product maar één van een messenblok met 4 á 5 messen.

Ik richt me dan in de verkoop van €25 tot €50 euro met de messen inclusief.

het plan is dan om eerst te beginnen met een beperkt aantal van 100 stuks.

 

Mijn vraag:

 

1-Omdat ik te maken hebt met bekende gezichten en personen wil ik graag weten of ik te maken heb met auteursrechten ?

2-Waar is de mogelijk om voor een laag maar kwalitatief mogelijk te laten produceren? BV: azie of bestaat de mogelijkheid ook in Nederland.

3- Kunnen er in het buitenland ook kwaliteit controleurs zijn die jou product inspecteren

4- wat zijn de stappen als het ware die ik kan zetten en doen.

 

 

Hoop dat jullie mij kunnen helpen

 

 

Link naar reactie
  • 0

reken erop dat dat allemaal beschermd is, je zal dus toestemming moeten vragen/kopen.

vooral van allerlei BN'ers, voetbalclubs, merken, et,etc, ....

 

bovendien een 'kwaliteit' messenblok van max €50 euro is wat mij betreft een 'contradictio in terminis' :-\

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

 

Je moet het van geval tot geval uitzoeken. De grap is namelijk dat er onderscheid wordt gemaakt tussen trade mark infringement en gebruik van een badge of allegiance, in een aantal baanbrekende zaken voor het Europese Hof.

 

Als die materie te ingewikkeld wordt en je geen geld hebt om jarenlang in het gerecht te staan, zou ik je aanraden het probleem te ontwijken en alleen maar beeldmateriaal te gebruiken waarover geen discussie mogelijk is. Of toestemming te vragen - lees licensies te betalen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Beste Seurdar,

 

 

Je zou bekende overleden personen kunnen gebruiken. Daar is als het goed is geen licentie meer op.

Naast licentie is het een hijs karwij om een de hoofdvorm van een "bekend" persoon te laten produceren.

Je moet in ieder geval een 3D scan hebben van desbetreffende persoon.

Je praat over slechts 100stuks productie. De kostprijs zal zo hoog liggen dat je er niet veel aan zal verdienen.

Moeilijk traject.

 

Succes in je zoektocht~!

 

Mvg,

 

Wesley

Link naar reactie
  • 0

Hallo Seurdar,

 

Je zou in plaats van realistische hoofden ook cartoon/karikaturen gebruiken.

 

En dan even over je kwaliteit:

Een messenblok voor €50 is zacht gezegd niet haalbaar.

 

Een goed kwalitatief mes begint ongeveer bij de €25 per stuk!

Bekijk mijn website maar eens, dan zul je zien wat allemaal mogelijk is.

 

Als je googled op voodoo messenblok/set, dan vindt je het bekende plastic blok in de vorm van een persoon, met 5 messen er in gestoken. Deze kost al snel €75,-, en dan zeg ik nog niks over de kwaliteit van de messen. Deze snijden misschien een keer goed, daarna niet meer.

 

Ik zou echt kwaliteit gaan bieden, dus blok met echt goede messen, en dan een hogere prijs vragen.

 

Mvg Harm

Gek van koken, verstand van koksmessen.

Link naar reactie
  • 0

Beste Seurdar,

 

 

Je zou bekende overleden personen kunnen gebruiken. Daar is als het goed is geen licentie meer op.

Naast licentie is het een hijs karwij om een de hoofdvorm van een "bekend" persoon te laten produceren.

Je moet in ieder geval een 3D scan hebben van desbetreffende persoon.

Je praat over slechts 100stuks productie. De kostprijs zal zo hoog liggen dat je er niet veel aan zal verdienen.

Moeilijk traject.

 

Succes in je zoektocht~!

 

Mvg,

 

Wesley

bedankt Wesley.

Je hebt inderdaad gelijk. Wel ben ik er van overtuigd dat het zal aanslaan op een heel breed publiek en de verkoop

als een trein zal gaan.

Na diverse keren een vragenvuur te hebben gehouden onder een breed publiek is er positief gereageerd.

Maar je idee is inderdaad wel te gebruiken.

Nogmaals bedankt.

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo Seurdar,

 

Je zou in plaats van realistische hoofden ook cartoon/karikaturen gebruiken.

 

En dan even over je kwaliteit:

Een messenblok voor €50 is zacht gezegd niet haalbaar.

 

Een goed kwalitatief mes begint ongeveer bij de €25 per stuk!

Bekijk mijn website maar eens, dan zul je zien wat allemaal mogelijk is.

 

Als je googled op voodoo messenblok/set, dan vindt je het bekende plastic blok in de vorm van een persoon, met 5 messen er in gestoken. Deze kost al snel €75,-, en dan zeg ik nog niks over de kwaliteit van de messen. Deze snijden misschien een keer goed, daarna niet meer.

 

Ik zou echt kwaliteit gaan bieden, dus blok met echt goede messen, en dan een hogere prijs vragen.

 

Mvg Harm

Hallo harm,

 

Inderdaad mooi voodoo poppen. Mijn ontwerp zou dan ook in die richting moeten zijn.

Ik zal je site zeker blijven volgen en je tips opnemen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.