• 0

Verkoop in webwinkel

Hoewel er genoeg bezoekers zijn op de dag op mijn webwinkel blijft het aantal verkopen achter

Ik krijg af en toe wel eens het idee dat ze bij ons kijken en bij het crematorium de spullen voor een meerprijs kopen (verkopen veelal de zelfde artikelen) .Wat ik er ook aan doet Ik heb het logo al veranderd, layout veranderd prijzen duurder gemaakt, goedkoper noem maar op Webkeur etc etc..

Zijn er nog meer webwinkeliers met de zelfde ervaring en wat heeb jullie er aan gedaan ?

 

Groet,

Robert

Uitvaartverzorging in Dordrecht en omgeving 24 uur bereikbaar

http://www.basis-uitvaart.nl

http://www.staatsie-uitvaart.nl

http://www.ashangers.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoewel ik niet denk dat dit de oorzaak is, wekt een zin als deze weinig vertrouwen:

 

De uitvaartpakket die aansluit wanneer u tijdens de plechtigheid niet meer dan 25 á 30 personen verwacht.

Als consument denk ik dan: als je Nederlands zo onverzorgd is, zal dit met de uitvaart misschien ook het geval zijn.

 

Daarnaast vind ik het woord "crematiepakket" leuk als prijsknaller van een bouwmarkt, maar weinig respectvol klinken als een begrafenisonderneming dit aanbiedt.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

er klopt taalkundig wel meer niet aan de site, direct gezien op de homepage:

Vaak moeten er in een korte tijd veel geregeld en beslissingen worden genomen.

 

@Robert, laat je site eens bewerken door iemand met verstand van onze taal.

 

Daarnaast zie ik nogal wat clichés.

op een waardige, nette en begripvolle wijze. Doel van dit alles is een persoonlijk afscheid dat recht doet aan zijn of haar leven. In de stijl hoe het leven geleefd werd. Vanzelfsprekend zal alles in goed overleg met nabestaanden plaatshebben.

 

Heeft u nu te maken met een overlijden, dan willen wij graag samen met u de begrafenis of crematie organiseren.

 

Dat mag ik allemaal wel hopen ja. Het zou geen beste uitvaart worden als je deze zorgen niet zou behartigen. Belangrijker is de vraag waarom jij? Wat onderscheidt jou van je concurrenten en hoe wil je dat benadrukken!

 

Groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Wat weet je van de bezoekers die je nu hebt op de site? Waar komen ze vandaan? Welke pagina's bekijken ze? Waar haken ze af? Het is belangrijk dat je dit soort informatie tot in het grootste detail in kaart kan brengen. Aan de hand daarvan kan je bepalen waarom de site nu nog niet naar wenst loopt en waar dit verbeterd zou moeten worden.

 

Het zou goed kunnen zijn dat de mensen die nu je site bezoeken bijvoorbeeld slechts informatie zoeken over hoe een uitvaart georganiseerd zou moeten worden.

Link naar reactie
  • 1

ik heb wel een vermoeden waarom ze bij crematorium kopen.

Mijn vriendin b.v. is in 1 1/2 jaar tijd haar ouders verloren en zij en haar broers hebben daarbij ook ashangers en aanverwante gekocht.

Hebben eerst ook op internet gekeken en was inderdaad goedkoper, maar dan moet je zelf die ashanger gaan vullen met de as van je dierbare.

Kocht je bij crematorium werd dit voor je gedaan door crematorium en werd hij goed dichtgemaakt.

 

Geen van hun zat er op te wachten om met de as van hun ouders te moeten gaan knoeien om zo een kleine ashanger te vullen en betaalden dus liever wat meer en dat dat voor ze gedaan werd.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind offerte aanvragen nogal raar voor een crematie.

 

Vaak moet een crematie binnen 3-4 dagen al plaatsvinden. Ik kan me best voorstellen dat iemand niet even een aanvraag voor een offerte gaat doen op jouw website en maar afwachten of er überhaupt iets zal komen van antwoord.

 

Daarnaast vind ik zo'n branche toch niet echt bij een 'webwinkel' passen en richt je je tevens op een klein publiek, Dordrecht.

 

Ik denk dat je bijv. ook beter kan adverteren in kranten e.d. dan op google / het internet. Geloof niet dat er veel mensen op internet gaan zoeken naar 'crematie regelen' oid. Vaak ook mond op mond reclame..

 

Overigens spreek je hier over 'spullen'. Ik kan niet meer vinden dan een kist. Zou ook best wat meer respect naar de potentiële geïnteresseerden mogen komen vanuit jouw kant. Want dat straalt er iig niet vanaf op de website.

Link naar reactie
  • 0

Offerte aanvraag is niet vreemd het gebeurd diverse keren per maand. Familie leden die ernstig ziek zijn,of in een Hospice zijn opgenomen waarvan de levensverwachting niet langer zal zijn dan bv drie maanden die vragen het aan De artikelen in de webwinkel verkopen we ook aan tafel na de uitvaart in vervolg gesprekken

Uitvaartverzorging in Dordrecht en omgeving 24 uur bereikbaar

http://www.basis-uitvaart.nl

http://www.staatsie-uitvaart.nl

http://www.ashangers.nl

Link naar reactie
  • 0

Robert,

 

Ik heb eens gekeken naar Staatsie Uitvaart en de site valt me eerlijk gezegd niet mee. Anderen hebben al wat geschreven over het taalgebruik, daar sluit ik me direct bij aan. Laat hier aub. een goede tekstschrijver naar kijken. Omdat de teksten bij vlagen al zo amateuristisch zijn, wordt de perceptie van de site al veel slechter.

Daarbij zijn pagina's als Uitvaartmogelijkheden eigenlijk te erg voor woorden. Nergens wordt goed beschreven wat je doet, wat de mogelijkheden zijn en wat jullie inbreng hierin is.

 

Maar... wat ik vooral mis is emotie. Het overlijden van een dierbare is ingrijpend, emotioneel. Nergens wordt je persoonlijk. Nergens krijg ik een beeld dat je met me meeleeft en je uiterste best gaat doen om met een geweldige uitvaart mijn verdriet te verlichten en alles voor me gaat verzorgen. Je site straalt weinig gevoel uit. Het gaat hier niet over emotie maar over kisten, cake, hangers en geld...

 

Voor deze site zou ik eerlijk gezegd professionele hulp willen adviseren. Een goede copywriter en een designer die empathie in je website kunnen brengen.

 

Sorry voor het harde commentaar, ik hoop dat je er toch wat mee kunt.

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Beste Robert,

 

Ik sluit me volledig aan bij het commentaar van iOptimize. Natuurlijk bekijk ik de site allereerst en vooral als tekstschrijver- dit is tenslotte m'n vak. Maar ook als mens stuit je site me tegen de borst. Wanneer een dierbare overlijdt, dan raakt dat je tot in het diepst van je wezen. Dan ben je overmand door verdriet. Lamgeslagen. Je moet van alles regelen, maar ondertussen huilt je hart totdat het bijna breekt. Van een uitvaartonderneming verwacht ik, dat iemand dat begrijpt- ook al zijn mijn verwachtingen misschien niet reëel. En tegelijkertijd toch weer wel, want we zijn allemaal mens, en een ieder van ons verliest t.z.t. iemand van wie we houden. Iemand die ons na aan het hart ligt, en die gemist gaat worden tot jaren na dato.

 

Dan wil ik op een site niet geconfronteerd worden met plaatjes van Aktes van Overlijden. En niet lezen hoe ik mijn gasten kan "verwennen" bij de Orangerie. Ik citeer maar even: "In deze sfeer ontvangt u uw gasten in Brasserie de Orangerie. Vanuit een brede keus aan arrangementen kunt u bepalen waarmee u uw gasten wilt verwennen. Variërend van koffie met een koekje of roemsoes, exclusieve wijnen met gambakroketjes of andere bittergarnituren tot champagne of Prosecco en een luxe, uitgebreid buffet. Laat u verrassen door de gastvrijheid van de Orangerie." Verwennen? Verrast worden? Ik ben daar, omdat iemand van wie ik zielsveel hou, overleden is. Dan staat mijn hoofd niet naar gambakroketjes, bittergarnituren en champagne.

 

Ook van mijn kant welgemeend sorry voor het harde commentaar, maar ik heb persoonlijk veel moeite met je site. Voor jou is een uitvaart wellicht lopende-band-werk, maar het lijkt me niet dat dit naar voren moet komen in je opzet.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Er zijn genoeg mensen die bij leven te kennen hebben gegeven " het leven te vieren na hun dood" om een paar bekende namen te noemen Manfred Langer ( IT 1994) of Herman Brood,Shaffie. Ook wij maken deze mee. (andersom ook) Geen aanbod geen vraag en wij kunnen het aanbieden.

Uitvaartverzorging in Dordrecht en omgeving 24 uur bereikbaar

http://www.basis-uitvaart.nl

http://www.staatsie-uitvaart.nl

http://www.ashangers.nl

Link naar reactie
  • 0

wel gezelligheid en hapje en drankje is helemaal niet zo gek.

 

Bij ons in de familie is het eigenlijk een gewoonte dat we na een begrafenis/crematie met de groep meest dierbare ergens naar een cafe/restaurant/brasserie gaan om daar na alle emotie van de dag even met een hapje en drankje tot rust te komen en na te praten en herinneringen op te halen. En ondanks de emotie van de dag is dat altijd heel erg gezellig en de perfecte afsluiting van zo een emotionele dag en ga je met een veel rustiger gevoel naar huis.

 

Natuurlijk maat dat wel verschil of je net je moeder van 87 bent kwijtgeraakt of je kind van 5. Maar in het algemeen kan het prima om zoiets in een pakket aan te bieden.

Link naar reactie
  • 0

Ik zeg ook niet dat het niet kán, maar ik vind de tone of voice niet passend (met dat verwennen/verrassen). Maar is ook persoonlijk denk ik, krijg zelf geen hap door m'n keel als ik iets emotioneels meemaak. In het pakket kan het wel (zie ook bericht van Vossie), maar ik zou de tekst herschrijven als ik jou was. De andere teksten idem, het komt niet betrokken over. Niet rot bedoeld en misschien ben je 'irl' wel heel persoonlijk en meelevend, maar laat dit dan ook ajb naar voren komen in je tekst!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.