Website wel duidelijk?

Aanbevolen berichten

Beste Higherlevelaars,

 

Wij zijn bezig met onze eigen communicatie (die is altijd het moeilijkste). Omdat wij altijd voor onze klanten een onderzoek doen of de communicatie wel duidelijk is, willen we nu zo'n onderzoek voor onszelf gaan doen.

 

Ik wil even beginnen bij Higherlevel, omdat daar de meest kritische ondernemers zitten die ik ken en daar moet ik het natuurlijk van hebben.

 

Graag zou ik van jullie willen horen of het helder, duidelijk en aantrekkelijk is wat wij aanbieden op onze website en of het aanspreekt.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Ben het wel een beetje eens met victor, je zou je buurman of nog beter... je buurvrouw eens moeten laten kijken naar je website...

 

begrijpt ze het doel? kan ze de informatie gemakkelijk vinden?

 

 

daarnaast is je html echt een troep!!! niet om je af te kraken hoor, maar er staat zelf op je website "u wilt meer klanten?". Ik neem aan dat jij ook veel bezoekers wilt? door die "gare" html codes zul je slecht worden geindexeerd in zoekmachines... en dus slecht worden gevonden...

Link naar reactie

Gelukkig is er met de vindbaarheid op Internet niks mis.

Qua structuur en lay-out wil ik inderdaad wel de boel helemaal omgooien.

 

Gooi dan meteen ook het HTML in wel strict en netjes gevalideerde zooi ;)

 

Wat mij een beetje opviel:

* Bovenaan staat er Gurelliamarketing, hier zou ik echter je bedrijfsnaam verwachten. Die staat nu rechts, terwijl gebleken is dat iedere bezoeker eerst links boven kijkt.

* Helemaal beneden staan er twee website's vermeld, te onduidelijk en niet aan klikbaar. Deze zou ik a la Google Adwords in je website vermelden: kleine introductie en dan een klikbare tekst link.

* Daar links, heel leuk hoor, wat bewegends, maar totaal onnuttig. Hier zou je wel mooi een bewegende portfolio kunnen presenteren.

* Scrollbalk, deze wordt half overlapt door je logo (Mozilla 1.4).

* De bovenste balk, daar klik ik het eerst op, deze zie ik het eerst. Tekst is opzich goed, maar niet echt fijn te lezen door de onvriendelijke omgeving van het design.

* Menu (boven EN beneden) slecht te lezen.

 

Conclusie, nieuwe design, en lees deze teksten eens:

-Usability & Design

-Website Usability

 

Succes, Jelmer.

Link naar reactie

Gelukkig is er met de vindbaarheid op Internet niks mis.

Qua structuur en lay-out wil ik inderdaad wel de boel helemaal omgooien.

 

 

Nee, dat zal op zich ook wel goed zijn ja. Alleen het gebruik van frames maakt dat wel minder. Let daar dus op bij het volgende ontwerp. En zoals Jelmer al zei: nette html/xhtml. En de menu's onderverdelen in één. Het ontwerp is nu te onrustig.

 

Succes!

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Gelukkig is er met de vindbaarheid op Internet niks mis.

Qua structuur en lay-out wil ik inderdaad wel de boel helemaal omgooien.

 

 

ik weet niet wat jij goed vind... maar als ik zoek op "Guerrilla marketing"

kom jij in de eerste 10 pagina's nog niet voor... "Guerrillamarketing" sta je netjes op de eerste plek ...

Link naar reactie

Hmm, die site kan veel beter vind ik. Het oogt niet echt professioneel en er zitten ook een aantal functionele foutjes in. Ik vind de site wel redelijk duidelijk. Misschien is het een idee om de site te laten ontwerpen door een andere ontwerper?

Link naar reactie
Graag zou ik van jullie willen horen of het helder, duidelijk en aantrekkelijk is wat wij aanbieden op onze website en of het aanspreekt.

 

ik vind het wel helder en duidelijk, maar op een of andere manier is het niet "guerilla" maar een doodnormale site. ik vind het dus niet bij je producten of diensten horen. ik zou verwachten om verrast te worden. een website waarvan de eerste pagina mij voor altijd bij blijft. niet door geflash of iets dergelijks maar door de vormgeving of de boodschap. veel succes!

Link naar reactie

We hebben hem voor een appel en een ei laten maken toen we net begonnen.

We hebben nu een samenwerking met een professionele webbouwer, waarmee we maar eens moeten praten.

Ook voor onze klanten werken we nu samen met een professionele webbouwer.

Link naar reactie

Nu nog even nagaan welke browsers de bezoekers gebruiken en je komt erachter dat je website geddeltelijk uit elkaar valt als mensen een mozilla browser gebruiken. Er kan dan niet volledig gescrolled worden.

 

By the way: Hoeveel was "voor een appel en een ei" uitgedrukt in €uro's?

Link naar reactie

Dan heb je zeker een goeie deal gemaakt ;-)

Als ik mijn waardevolle diensten ruil voor de waardevolle diensten van een ander zou ik dat niet zo snel typeren als "voor een appel en een ei"...

 

(of is "met gesloten beurzen" in jouw geval geen barterdeal geweest?)

 

Ik ben zelf altijd voorstander van gesloten beurzen. Als je tegen dezelfde waarde elkaar iets kunt leveren loont dat altijd lijkt mij.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.