• 0

kritisch oog nodig

Beste mensen,

 

Ik ben 9 maanden geleden begonnen met een webshop in baby-en kinderkleding.

Ik krijg regelmatig bezoekers als ik adverteer via adword en admarkt, daarbij heb ik nog aan linkruil gedaan.

daar moet ik nog verder aan werken naar mijn mening.

 

Omdat ik toch regelmatig klanten in de webshop heb vraag ik mij toch af waarom ik zo goed als niks verkoop.

 

Ik wil jullie vragen om erg kritische naar mijn webshop te kijken.

 

www.kleintjesmode.nl

 

vriendelijke groet,

 

David

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb geen idee waarom je niet of weinig verkoopt. Of de website goed smoelt voor kleding verkoop kan ik je niet vertellen. Zelf koop ik me helemaal suf via het web vooral boeken, cd's electronica huishoudelijk en kantoorspullen maar nooit kleding of schoenen.

 

Niet dat kleding shoppen nou mijn favoriete bezigheid is maar ik wil gewoon zien en passen wat ik koop. en daar moet je toch voor in een winkel zijn.

 

Terugsturen via tante post vind ik toch een omslachtige manier van shoppen sinds alle postkantoren vervangen zijn door balies in winkels met bijbehorende wachttijden en matige service.

 

en ervaring met kinderkleding is al een tijd terug sinds de koters een kop boven mij uit steken ;D

 

Misschien de prijsstelling? toen de koters klein waren kochten we dit soort kleding voor een habbekrats bij zeeman en consorten. Binnen de kortste keren was het toch te klein of versleten.

 

En nu maar de reacties van ervaren kledingshoppers op internet afwachten :)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je bedoeld dat ik 10 inhoudelijke feedbacks geef op andere forum onderwerpen?

Of begrijp ik het verkeerd.

Dat is inderdaad het idee. Zo wordt er geprobeerd te voorkomen dat men slechts even langs komt op deze site om de eigen onderneming (of meestal, webshop) aan een hoogwaardige keuring te onderwerpen om dan weer te vertrekken. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.