• 0

Pinnen, waar hebben HL leden goede ervaringen mee?

Goede avond,

 

Voor een eetgelegenheid ben ik op zoek naar een pin apparaat + alle rompslomp eromheen.

Via de zoekfunctie heb ik weinig recents kunnen vinden.

 

Welke pin apparatuur kunnen HL leven mij warm aanbevelen.

Uiteraard is het service gedeelte ook belangrijk.

 

Bij voorbaad dank!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mijn vrouw heeft zelf een winkel gehad waarbij zij het pinapparaat had overgenomen van de vorige eigenaren. Het betrof hier een apparaat + contract van Sepay. De winkel heeft zij recentelijk afgestoten. Voor de liefhebbers: tegenvallende omzetten en de zorg voor 3 kinderen bleek iets teveel van het goede.

 

Onze bevindingen in plussen en minnen:

+ Het pinapparaat werkte goed. In 2 jaar 1 of 2 keer een kleine storing gehad die netjes werd verholpen.

- Sepay hanteert een agressieve incassopraktijk, een keer te weinig saldo en de donderende brieven liggen op de mat

- Onbetrouwbare innamepraktijk bij terugnemen van de apparatuur - zie hier onder

 

Nadat we de winkel hadden afgestoten werden vanzelfsprekend alle lopende contracten opgezegd. Zo ook die van Sepay. Eerst een boete omdat we een lopend contract beëindigden. Zuur geld natuurlijk maar dat was nu eenmaal het contract, klagen we niet over. Vervelender was het feit dat we een heel net pinapparaat in de originele verpakking retourneerden. We waren te goeder trouw en dachten dat hiermee de kous af was. NIET. Een week of 6 later komt er opeens nog een rekening van 200 euro. Het apparaat was volgens Sepay beschadigd en moest op onze kosten worden gerepareerd. We kregen wat foto's te zien van de vermeende beschadigingen. Dit was absoluut niet het apparaat dat wij hadden opgestuurd, alleen wij hadden geen foto's gemaakt om het tegendeel te kunnen bewijzen... STOM! We waren echt te goeder trouw. We hebben geprotesteerd hiertegen maar tevergeefs. Apparaat weg, geld weg, ervaring rijker. En deze deel ik nu met je.

 

Onze ervaringen met Sepay zijn overwegend negatief. Het apparaat functioneerde prima, het bedrijf er achter is keihard. Ik kreeg zeker bij de perikelen van het retourneren het idee dat ze hun interne organisatie niet klopte en dat er maar "gewoon" even een factuur werd verstuurd.

 

Conclusie: Ik zou niet (meer) kiezen voor Sepay. En doe je het toch, goed op de contracten letten en goed weten wat je krijgt en ooit ruilt of retourneert; maak hier foto's / filmpjes van.

 

Hopelijk kun je iets met mijn bevindingen!

 

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Mijn ervaring CCV is ook goed, sepay daarin tegen.... Wat een ballentent....

Alles wat ze doen willen ze dik aan je verdienen, nee die voor mij nooit weer.

Vind ze ook erg traag, pin tijd duurt even, maar geld komt ook pas 2 dagen later op de rekening.

 

Tip: Koop een 2e hands pin, van bv CCV op marktplaats.

Scheelt je erg veel tegen over de nieuw prijs. Pin contract aanvragen bij je bank en doorsturen naar CCV.

Duurt +- 2 a 3 weken, maar dan kan je pinnen. En dat kan tegenwoordig over elke adsl verbinding.

Pinnen duurt enkele seconden en volgende dag geld op je rekening!

 

Staan genoeg op marktplaats:

http://link.marktplaats.nl/522580800

http://link.marktplaats.nl/522434415

http://link.marktplaats.nl/520843768

 

Scheelt vrijwel altijd bijna de helft met een nieuw ;)

PowerXS Telecom - xDSL - Glasvezel - VoIP - ICT Diensten

Link naar reactie
  • 0

Als je een 2e hands pinautomaat koopt, let er dan wel op dat je geen pinautomaat koopt met een restschuld!De automaten komen vaak van bedrijven die failliet zijn gegaan en kunnen nog openstaande facturen hebben.

Je kan dit makkelijk laten checken door de oorspronkelijke leverancier (vaak een sticker op de zijkant van de Pinautomaat) en de automaatcode door te geven. (soms een sticker op de zijkant en altijd op de bon als kassanummer).

Denk graag mee met ondernemers, hoor dagelijks tientallen verhalen en oplossingen die ook voor andere interessant kunnen zijn. Als pinautomatenleverancier ( www.pindirect.nl) komen we iedere dag weer met enthousiaste ondernemers in aanraking

Link naar reactie
  • 0

Als je een 2e hands pinautomaat koopt, let er dan wel op dat je geen pinautomaat koopt met een restschuld!De automaten komen vaak van bedrijven die failliet zijn gegaan en kunnen nog openstaande facturen hebben.

Je kan dit makkelijk laten checken door de oorspronkelijke leverancier (vaak een sticker op de zijkant van de Pinautomaat) en de automaatcode door te geven. (soms een sticker op de zijkant en altijd op de bon als kassanummer).

 

Kijk dit is prettig te lezen. Dank voor de tip!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Schandalig slechte service bij Sepay, nog nooit zo slecht behandeld door een leverancier!

 

We vallen in de ene in de andere verbazing met Sepay. In het kort gezegd zijn de automaten van slechte kwaliteit en proberen ze je als klant hiervoor op de laten draaien.

 

Onlangs hield onze aangeschafte automaat er weer eens mee op, niet voor het eerst. We hebben toen gebeld en na uitleg van de problemen en uitproberen van enkele handelingen is ons toe 100% verzekerd dat het aan de software zou liggen en dat dit kostenloos door Sepay hersteld zou worden.

 

Na insturen van de automaat werd ons verteld dat we toch euro 150,- zouden moeten betalen. We hebben gebeld om uitleg en toen werd verteld dat Sepay voor het herstel de automaat open moest maken en dat dat geld zou kosten. Belachelijk natuurlijk! Nogal logisch dat je een automaat open moet maken; lijkt me ook niet al te moeilijk voor Sepay zelf.

 

Maar het werd nog gekker. Toen we protest aantekenden tegen deze handelswijze, kwam Sepay met een nieuw verhaal. Het scherm zou ineens kapot zijn. Nog grotere onzin!

 

Nabellen met Sepay heeft totaal geen zin. Hier zitten mensen die niks kunnen, willen of mogen beslissen en je verhaal aanhoren en er vervolgens niets mee doen!

 

Na een woede-uitbarsting van onze kant, kregen we de volgende dag een mailtje, dat onze eigen automaat gerepareerd terug zou worden gestuurd. De boodschap leek eindelijk aangekomen. Maar ook dat bleek niet het geval: de automaat hebben we teruggekregen, maar met daarin een brief dat deze niet is gerepareerd.

 

En bovenstaand verhaal is geen incident. We hebben al drie of vier automaten terug moeten sturen en iedere keer moet je de strijd aan wiens schuld dat is. De laatste keer heeft dit ook heel veel tijd gekost en hebben we er een jurist op gezet. Nog dezelfde dag stelde Sepay ons in het gelijk.

 

Ik schrijf normaal nooit dit soort reviews, maar ik heb werkelijk waar nog nooit een bedrijf meegemaakt waar je als klant zo slecht wordt behandeld!

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een automaat bij Sepay gekocht, die je in een paar jaar afschrijft. En daarbij ga je er vanuit dat zo'n bedrijf fatsoenlijke service levert. Als je je overeenkomst al snel opzegt, blijf je zitten met een automaat waar je niks aan hebt.

Het lijkt erop dat het Sepay allemaal niks kan schelen. Ik heb ze al meerdere malen aangegeven ZEER ontevreden te zijn, maar ze doen er helemaal niets aan. Ik stond op het punt om op te zeggen, maar het is mijn eer te na om me zo te laten naaien. Ik ga er nu weer een jurist op zetten om mijn gelijk te krijgen, met een schadeclaim. Ook deel ik mijn onvrede voor het eerst op dit soort fora om anderen voor deze ellende te behoeden.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een automaat bij Sepay gekocht, die je in een paar jaar afschrijft. En daarbij ga je er vanuit dat zo'n bedrijf fatsoenlijke service levert. Als je je overeenkomst al snel opzegt, blijf je zitten met een automaat waar je niks aan hebt.

Het lijkt erop dat het Sepay allemaal niks kan schelen. Ik heb ze al meerdere malen aangegeven ZEER ontevreden te zijn, maar ze doen er helemaal niets aan. Ik stond op het punt om op te zeggen, maar het is mijn eer te na om me zo te laten naaien. Ik ga er nu weer een jurist op zetten om mijn gelijk te krijgen, met een schadeclaim. Ook deel ik mijn onvrede voor het eerst op dit soort fora om anderen voor deze ellende te behoeden.

 

Ik ben vorig jaar bij Sepay weggegaan, inderdaad vanwege de slechte service. Ik hoop dat je ze goed te grazen neemt :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.