• 0

Europese producten verkopen op de Chinese markt?

Ik ben van plan om een bedrijf te openen in China / Hong kong om daar Europese producten te verkopen. Aangezien de Chinese markt zo groot is en ik weet dat Europese producten heel goed verkopen in China...ik zit zelf te denken aan babyspullen, maar beschik helaas niet over de juiste contactpersonen in China om dit uit te zetten....kan iemand mij hierbij helpen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste elainemanpl,

 

Je zou eens contact kunnen zoeken met een Netherlands Business Support Office met de vraag wat ze voor jou kunnen betekenen.

 

Kijk hier voor de contacten (+ contactgegevens) in o.a. China.

 

En voor de zekerheid: Hoe kom ik erachter of mijn Chinese zakenpartner betrouwbaar is?

 

Groet, Nynke

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
  • 0

http://nl.wikipedia.org/wiki/Baidu

 

Baidu is dé zoekmachine van China en heeft ook een mogelijkheid te adverteren in de vorm van Google Adwords. Schijnt ook een stuk goedkoper te zijn.

 

Probleem is alleen wel dat je de chinese taal moet kennen om een succesvolle campagne te realiseren. Wij zijn momenteel bezig om er in te verdiepen samen met een kennis die chinees spreekt. Mocht je daar info over willen hebben kan je mij berichten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.