LittleBit Geplaatst: 20 januari 2012 LittleBit 476 41 Geplaatst: 20 januari 2012 Wij hebben een postbus. Handig als je verhuist en je wilt het postadres identiek houden. of hanfig als je elke ochtend om 08:00 al over je post wilt kunnen beschikken. We gebruiken de postbus niet om 'verstopperje' te spelen en dus melden we bezoekadres end ook aan relaties. Overigens hebben we op het bezoekadres ook een conventionele brievenbus, voor het geval dat... Enfin. deze week bleek dat TNTpost onze postbus heeft opgeheven want er werd niet betaald en er werd ook niet gereageerd op hun notaherinneringen/aanmaningen. En dat is vreemd..... want we hebben geen enkele van de genoemde documenten gezien. En wat ook vreemd is, is dat TNTpost het bezoekadres gebruikt voor hun nota's en niet het postadres. Maar ja he... het blijft TNTpost.... dus regel-1 is: zij hebben gelijk en regel-2: wat jij ook zegt...dan geldt altijd regel-1. Blijkt gelukkig dat we dezelfde postbus wel weer opnieuw kunnen aanvragen (met extra kosten en dol) maar enfin. Resteert de vraag voor HL'ers: Ben ik de enige met zo'n postbus-opheffing ervaring of komt het vaker voor ? Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35151-tnt-post-heft-postbus-onterecht-op/ Delen op andere sites More sharing options...
0 Wouter Hol Geplaatst: 20 januari 2012 Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 20 januari 2012 Je kan bij PostNL aangeven of je de rekeningen van hen in je postbus wilt ontvangen of op je vestiging/thuis adres. Dit werd in elk geval aan ons expliciet gevraagd toen wij de postbus aanvroegen. Verder heb ik er geen ervaring mee. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35151-tnt-post-heft-postbus-onterecht-op/#findComment-361883 Delen op andere sites More sharing options...
0 LittleBit Geplaatst: 20 januari 2012 Auteur LittleBit 476 41 Geplaatst: 20 januari 2012 @Wouter, Waarschijnlijk heb jij gelijk dat je nu kunt kiezen maar toen wij een postbus aanvroegen (15 jaar geleden) was deze nog gratis, dus toen speelde dat niet. Enkele jaren later kwam er een borgsom bij en nu moet je al betalen voor het feit dat je bereid bent een deel van hun dienstverlening (postbezorgen) over te nemen. Daarbij heb je als klant van een postbus eigenlijk nooit menselijk contact met zo'n organisatie. Zelfs op hun website staat geen adres of KvK-nr..... Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35151-tnt-post-heft-postbus-onterecht-op/#findComment-361885 Delen op andere sites More sharing options...
LittleBit
LittleBit
Wij hebben een postbus. Handig als je verhuist en je wilt het postadres identiek houden.
of hanfig als je elke ochtend om 08:00 al over je post wilt kunnen beschikken.
We gebruiken de postbus niet om 'verstopperje' te spelen en dus melden we bezoekadres end ook aan relaties.
Overigens hebben we op het bezoekadres ook een conventionele brievenbus, voor het geval dat...
Enfin. deze week bleek dat TNTpost onze postbus heeft opgeheven want
er werd niet betaald en er werd ook niet gereageerd op hun notaherinneringen/aanmaningen.
En dat is vreemd..... want we hebben geen enkele van de genoemde documenten gezien.
En wat ook vreemd is, is dat TNTpost het bezoekadres gebruikt voor hun nota's en niet het postadres.
Maar ja he... het blijft TNTpost.... dus regel-1 is: zij hebben gelijk
en regel-2: wat jij ook zegt...dan geldt altijd regel-1.
Blijkt gelukkig dat we dezelfde postbus wel weer opnieuw kunnen aanvragen (met extra kosten en dol) maar enfin.
Resteert de vraag voor HL'ers: Ben ik de enige met zo'n postbus-opheffing ervaring of komt het vaker voor ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35151-tnt-post-heft-postbus-onterecht-op/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag