Wij mijn ouders, broertje en ik hebben sinds kort een tweede zeilboot.
Deze is bij ons gekomen doormiddel van het verkopen met in ruil van de vorige boot van mijn ouders.
Mijn ouders hebben nog steeds een grote boot en die blijven ze ook houden.
nu willen mijn broertje en ik deze kleinere boot houden om bij ons in de haven wedstrijden mee te varen en met vrienden mee te nemen. Nu zijn de vaste laste niet zo klein dat mijn broetje en ik die samen kunnen ophoesten. en mijn pa wil de boot dan ook weg doen omdat twee schepen gewoon te veel is.
nu had ik bedacht om de boot als reclame te gaan gebruiken voor het bedrijf van mijn ouders en zo de kosten als een stuk te vermidderen zodat ik en mijn broertje het wel kunnen betalen nu hebben we het over de verzekering en het liggeld voor de haven dat komt op ongeveer 2500,- per jaar.
nu had ik al begrepen dat een boot niet zomaar fiscaal aftrekbaar is.
hebben jullie misschien een iedee of dat wel zo is als hij voor reclame doeleinde word gebruikt, b.v met wedstrijden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
repzaj
repzaj
Wij mijn ouders, broertje en ik hebben sinds kort een tweede zeilboot.
Deze is bij ons gekomen doormiddel van het verkopen met in ruil van de vorige boot van mijn ouders.
Mijn ouders hebben nog steeds een grote boot en die blijven ze ook houden.
nu willen mijn broertje en ik deze kleinere boot houden om bij ons in de haven wedstrijden mee te varen en met vrienden mee te nemen. Nu zijn de vaste laste niet zo klein dat mijn broetje en ik die samen kunnen ophoesten. en mijn pa wil de boot dan ook weg doen omdat twee schepen gewoon te veel is.
nu had ik bedacht om de boot als reclame te gaan gebruiken voor het bedrijf van mijn ouders en zo de kosten als een stuk te vermidderen zodat ik en mijn broertje het wel kunnen betalen nu hebben we het over de verzekering en het liggeld voor de haven dat komt op ongeveer 2500,- per jaar.
nu had ik al begrepen dat een boot niet zomaar fiscaal aftrekbaar is.
hebben jullie misschien een iedee of dat wel zo is als hij voor reclame doeleinde word gebruikt, b.v met wedstrijden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35160-zeilboot-als-reclame/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag