ik heb een doorlopende krediet afgesloten bij interbank maar ze hebben me allerlei koopsompolissen bij verkocht volgens hun was dit verplicht om de lening te krijgen, is dat toegestaan en het is nu drie jaar terug , ik lees nu dat dat verboden is wat kan ik doen en heb ik kans om mijn geld daarvoor terug te krijgen het aantal afgesloten verzekeringen bedraagt ongeveer zes duizend euro. tevens de de vraag is de rente die ik betaal over de doorlopende krediet aftrekbaar van de belasting.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
moflavour
moflavour
ik heb een doorlopende krediet afgesloten bij interbank maar ze hebben me allerlei koopsompolissen bij verkocht volgens hun was dit verplicht om de lening te krijgen, is dat toegestaan en het is nu drie jaar terug , ik lees nu dat dat verboden is wat kan ik doen en heb ik kans om mijn geld daarvoor terug te krijgen het aantal afgesloten verzekeringen bedraagt ongeveer zes duizend euro. tevens de de vraag is de rente die ik betaal over de doorlopende krediet aftrekbaar van de belasting.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35178-ik-heb-een-vraag-over-doorlopende-krediet-afgesloten-bij-interbank/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag