• 0

Concurrentie en levensvatbaarheid activiteitenapp

Beste HL'ers,

 

Al een tijdje spookt er door mijn hoofd het idee van een nieuwe app. De grootste waarden van de app zijn gebruiksvriendelijkheid en georganiseerdheid.

 

Zoals Partyflock, Partypeeps(pp2g) en DJguide.nl al een tijdje een uitgaansagenda op hun site hebben wil ik dit converteren tot een app. Het achterliggende idee is dat diegene die op zoek zijn naar evenementen of feesten binnen enkele klikken/aanrakingen de door hun gewenste informatie ter beschikking krijgt zonder daarvoor een account hoeven aan te maken.

Dit is zeker niet innoverend en er zijn al enkele apps hiervoor ontwikkeld. Geen van die apps heeft écht bestaansrecht en geen van die apps heeft een makkelijk aanwijsbaar usp. De apps waar ik op doel zijn TipSpot, NLagenda en Wazzup2Nite. Allen voor android, in de AppStore heb ik nog niet gezocht.

 

Het idee is om op basis van het uitgaansleven de app op te zetten en daarna ook bruikbaar te maken voor andere bedrijven die zich richten op het invullen van de vrije tijd van consumenten. Inkomsten wil ik genereren door advertenties en privileges voor betalende bedrijven.

 

Nu vroeg ik mij af of ik apps ben misgelopen en of jullie die aan mij kunnen noemen. Graag zou ik ook willen weten hoe jullie op zoek gaan naar leuke feesten en evenementen. Ook andere kritische noten hoor ik graag.

 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

NSMVO

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.