• 0

postadres voor bedrijven?

Beste higherlevel bezoekers,

 

Ik ben van plan een pandje te betrekken en een onderneming te beginnen waarbij bedrijven een postadres kunnen huren om zich in te schrijven bij het kvk.

Kleine bedrijven die niet graag hun thuisadres willen gebruiken kunnen in de regio gouda een postbus huren.

Nu wil ik graag weten of je dit in een huurpand mag aanbieden.

Zowel in een woning of een klein kantoorpandje, ik kan hier niets over vinden op internet.

Na ontvangst brieven worden deze brieven ingescand en per mail naar de klant verzonden.

Ook bied ik een telefoonservice aan zodat het bedrijf groter lijkt.

 

Hebben jullie tips en opmerkingen over dit concept.

 

Alvast bedankt.

 

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoezo niet? Dat kan gewoon een wens zijn van de klant? Is al bij diverse partijen onderdeel van een dergelijk concept.

Overigens moet je in mijn ogen niet iets (telefoonservice) aanbieden zodat dan het bedrijf groter lijkt, maar juist als toegevoegde waarde van het concept.

Regus doet dit inderdaad ook en zo zijn er meerdere partijen die dit aanbieden.

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik wil dat wel starten tegen aantrekkelijke prijzen in vergelijking met regus. Ik heb zelf al een incassobureau dus dat zal dan een combi worden en op een gegeven moment een shared service center te hebben..

Er zijn natuurlijke voldoende zzp' ers die hun huisadres niet willen opgeven maar niet de hoofdprijs willen betalen..

Wat zal de beste insteek zijn wat betreft acquisitie.. heeft iemand daar al ervaring mee?

Link naar reactie
  • 0

Beste higherlevel bezoekers,

 

Ik ben van plan een pandje te betrekken en een onderneming te beginnen waarbij bedrijven een postadres kunnen huren om zich in te schrijven bij het kvk.

Kleine bedrijven die niet graag hun thuisadres willen gebruiken kunnen in de regio gouda een postbus huren.

Nu wil ik graag weten of je dit in een huurpand mag aanbieden.

Zowel in een woning of een klein kantoorpandje, ik kan hier niets over vinden op internet.

Na ontvangst brieven worden deze brieven ingescand en per mail naar de klant verzonden.

Ook bied ik een telefoonservice aan zodat het bedrijf groter lijkt.

 

Hebben jullie tips en opmerkingen over dit concept.

 

Alvast bedankt.

 

 

[titel aangepast - mod]

 

 

Beste Dubbelfris,

 

Ik wil je niet bangmaken, maar alleen waarschuwen. Verdiep je ook in het concept domicilieverlening. Je mag namelijk niet bedrijven met jouw adres laten inschrijven bij de KvK. In ieder geval niet als vestigingsadres. Als postadres ligt dat ingewikkelder.

Dit valt onder de trustwetgeving (WTT) en vereist een vergunning van de Nederlandse Bank. Bijvoorbeeld post doorsturen naar een directeur van een rechtspersoon valt er al onder. Receptiewerkzaamheden mag wel, het verlenen van een adres in combinatie met administratie of advies weer niet.

 

Succes met je onderneming.

www.kubus.nl (administratie en belastingen)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 178 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.