• 0

Geld verdienen aan mijn eigen website

Beste allemaal,

 

Een poosje geleden heb ik mijn eigen website opgezet. www korfbalupdate nl.

 

Ik heb een eigen Twitter-account en Facebook-account die hierop aansluiten. Op de website publiceer ik het laatste korfbalnieuws (voor zover ik weet ben ik daarmee de enige in Nederland). In Nederland doen er zo'n 100.000 mensne aan deze sport, en vele daarbuiten volgen het. De doelgroep is er dus wel.

 

Ik vroeg mij af hoeveel geld er met zon dergelijke website te verdienen valt per maand, en wat ik daarvoor moet doen?

 

Is de huidige website goed genoeg? of moet deze uitgebreid worden?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Installeer alle taalmodules van alle WordPress modules - "Categories: Korfbal", "You must be logged in to post a comment.". Ook dingen als "0 Reactie" komen slordig over.

 

Als je dan per se een (volstrekt zinloze) link naar de w3c validator op je site wilt hebben, zorg dan dat deze geen fouten rapporteert.

 

Verder vraag ik me af in hoeverre een landelijke aanpak interesse zal trekken - de meeste korfballers zullen toch voornamelijk in hun eigen regio/competitie geinteresseerd zijn, en het zal 99.000 van die 100.000 waarschijnlijk niet echt boeien dat Frits Wip bij CKV Excelsior weggaat.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.