• 0

Wat vinden jullie van mijn website? Korfbalupdate.nl

Omschrijving van je concept:

Korfbalupdate.nl is een website waarop ik het laatste korfbalnieuws publiceer. Zover ik weet ben ik daarmee de enige in Nederland

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb een eigen website laten maken, en laten verbinden met social media.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het moet de korfbalnieuwssite van Nederland worden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er bestaan geen andere concepten op dit gebied

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat missen jullie op mijn website, of wat vinden jullie juist goed aan de website? Wat kan er beter door hoger in de zoekmachines te staan bijvoorbeeld?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Jorrit,

 

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- de navigatie vind ik niet echt gelukkig; een paar keuzes rechtsboven, een paar in de menu-balk en een aantal onderin (waaronder "Valid XHTML"???); ik mis ook een "home" button, niet voor iedereen is duidelijk dat je hiervoor op de top-banner kunt klikken

 

- als je wilt dat je bezoekers de tekst onder de wisselende foto's lezen, laat ze dan wat langzamer wisselen ...

 

- rechtsboven staat "reactie's", maak daar "reacties" van

 

- je site heeft nog aardig wat Engelse tekst, waarom bijvoorbeeld de kopjes "popular / recent / random"? (waarbij ik me ook afvraag waarom iemand die berichtjes in een "random" volgorde zou willen zien ...)

 

- test je site nog even in Internet Explorer; in IE9/Vista gaat in elk geval je "Artikelen" functie fout (tekst staat door elkaar heen)

 

Groet,

 

John

 

[Edit] Je zegt trouwens dat je de enige bent, maar heb je al eens gegoogled op "Korfbalnieuws"?

Link naar reactie
  • 0

Beste Haasj,

 

als je terugkoppeling van ons als ondernemers verwacht, is het misschien zakelijk correct om wat meer aandacht aan de introductie en reacties te besteden. Wat is het verdienmodel van deze website? Heb je marktonderzoek onder gebruikers en korfbalpartijen verricht?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dat is geen korfbalnieuws website maar de algemene website van het Koninklijk Nederlands Korfbal Verbond.

Met daarop zo'n beetje al het korfbalnieuws? ;)

 

Wat Highio al zegt, kom eens met wat meer informatie over je site en wat je daarvoor zoal al gedaan hebt. Nu lijk je alleen maar in de verdediging te springen als er wat over vergelijkbare sites gezegd wordt. Daar worden wij niks wijzer van en jijzelf al helemaal niet..

Link naar reactie
  • 0

Mijn bescheiden mening . Ik ga wel van hot naar her en bedoel het absoluut niet als neerbuigende kritiek.

 

- De slider met de 3 foto's vertonen 2 foto's van slechte kwaliteit en zijn er korrelig. Ook valt de tekst half weg bij 1.

 

- Je vacature in de menubalk boven snap ik niet helemaal wat die daar doet. Er staat ook :Als redacteur van Korfbalupdate zul je moeten voldoen aan bepaalde eisen. Klinkt nu niet echt uitdagend om te gaan reageren. Breng het wat leuker en geef je eisenpakket wat ingepakter weer.

 

-Je footer is erg kaal en bevat engelse teksten en menuitems die totaal niet relevant zijn voor je site. maak er wat moois van. Google eens op footers en je komt echt honderden mooie tegen die je kan gebruiken.

 

- De datum links bovenin is een wat vreemde plek. Mensen zijn gewend om op die plek iets te hebben waar ze op kunnen klikken om op de homepage te komen.

 

- menu balk vind ik erg leeg.

 

- bij je artikelen staat: posted bij admin. Ik zou daar een wat persoonlijker poster van maken. Posted bij '' naam van de schrijver''

 

-je hebt modules om in te kunnen loggen met je facebookaccount. Bezoekers hoeven dan niet meer te registreren en jij krijgt automatisch alle gegevens( na akkoord van de bezoeker uiteraard)

 

-klikken op reactie's rechtsboven geeft een foutmelding.

 

-moeten die sponsors nu echt op je site staan? Komt wat vreemd over op mij aangezien het geen nederlandse bedrijven zijn.

 

-kan nergens gegevens vinden over je of over je bedrijf. Staat zo anoniem vind ik...

 

- kan je geen verslagen van wedstrijden laten plaatsten door clubs? Veel mensen/leden/teamgenoten vinden het leuk om wedstrijdverslagen te lezen.

 

Hoop dat je er iets aan hebt!

 

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Dag haasj,

 

Het komt nu over alsof je tips wilt voor een hobby website. Er lijkt geen verdienmodel te zijn en je reageert ook niet op vragen daarvover. Op HL gaat het om ondernemen en niet om hobby sites.

 

Ik doe er voor nu een slot op. Je bent van harte welkom om per PM aan te geven wat het ondernemersvraagstuk is m.b.t. je site. Wellicht heropenen we daarna dit topic.

 

Groet

Joost

 

HL admin

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.