• 0

Hoe afletteren inkoopfacturen die niet door bedrijf betaald zijn

Hallo,

 

Toen we zijn begonnen met ons bedrijf hebben we met onze prive-rekening een aantal spullen ingekocht, omdat onze bedrijfs-bankrekening nog niet geopend was.

We hebben deze inkoopfacturen wel ingevoerd in onze administratie, maar we kunnen dit dus niet met onze bankafschrift afletteren, omdat we het dus niet met de bedrijfs-rekening hebben betaald. Hoe moeten we dit wel doen?

 

 

 

 

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Dag Prissil,

 

Hiervoor heb je het memoriaal. De boeking in dit dagboek luidt:

 

[*]kostenrekening/balansrekening

[*]te vorderen btw

[*]aan privé

 

Samen in balans. Feitelijk zeg je dat je privé een bedrag in je zaak doet en dit gebruikt hebt om de kosten of investering te betalen.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 19 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.