Beginnende ondernemer zoekt BBL leerbedrijf niv 4

Aanbevolen berichten

Ik ben Rik Vermeer, 19 jaar oud en volg een MBO 4 accountmanager opleiding.

 

Naast mijn school ben ik bezig een eigen onderneming op poten te zetten, en wel in groothandel kleding.

In de onderneming gaat veel tijd en energie zitten, dus krijg ik een reguliere 5 daagse opleiding niet langer bijgebeend.

 

Toch vind ik het erg belangrijk dat ik mijn niveau 4 diploma afmaak, en ben ik nu dus opzoek naar een leerbedrijf waar ik flexibel kan werken en die het leuk vinden mij af en toe te helpen met mijn onderneming. Mijn mentor/bbl opleidingshoofd staat voor de volle 100% achter me, en wilt mij altijd met alles helpen.

 

Maar dan ben ik dus specifiek opzoek naar een flexibel bedrijf, die het leuk vind en me ermee kan helpen om mijn eigen onderneming op poten te zetten. Een zetje in de rug is zo nu en dan natuurlijk altijd leuk en ook in de periode dat ik werk, kan ik uiteraard een hoop leren!

 

Het zou fijn zijn als het in de omgeving Gorinchem was.

 

Geïnteresseerd?

 

Laat een berichtje achter of stuur mij een privé bericht

 

Link naar reactie

Op zich hoort een bericht als deze meer thuis tussen vraag & aanbod, voor zo ver dit forum al studievragen toe laat.

 

Toch even een kanttekening; een BBL stage is doorgaans 4 dagen in de week werken bij het stagebedrijf, 1 dag in de week naar school. Dan ben je alsnog 5 dagen in de week kwijt aan school. De beweegreden om BBL te doen in plaats van regulier onderwijs volg ik daarom niet helemaal. Het zou logischer zijn als je bijvoorbeeld alvast geld wilde verdienen en daarom BBL wil gaan doen.

Link naar reactie

Ik heb ook een onderneming naast school. De afgelopen 20 weken 40 uur per week stage gehad. Daarnaast werk ik nog in m''n zaak tot 23.00 of 00.00 s'avonds. Het combineren is niet makkelijk, maar wel te doen. Voor mij dan. Zou dan zeker niet je school vertragen voor een bedrijf wat je nog op moet zetten.

Link naar reactie

Ik ben op zoek naar een leerbedrijf, die mij de tijd gunt zelf ook aan mijn eigen bedrijfje te kunnen werken, dit is financieel uiteraard te regelen, want snap zelf ook dat ik niet in betaalde tijd aan mijn eigen werk kan gaan werken!

 

Ben dus puur opzoek naar een ondernemer, die het zelf leuk vind mij erin te steunen.

 

Vandaar dat ik het niet op www.werk.nl plaats want daar vind je geen ondernemers die geinteresseerd zijn in jonge ondernemers.

Link naar reactie

Ik ben op zoek naar een leerbedrijf, die mij de tijd gunt zelf ook aan mijn eigen bedrijfje te kunnen werken, dit is financieel uiteraard te regelen, want snap zelf ook dat ik niet in betaalde tijd aan mijn eigen werk kan gaan werken!

 

Ben dus puur opzoek naar een ondernemer, die het zelf leuk vind mij erin te steunen.

 

Vandaar dat ik het niet op www.werk.nl plaats want daar vind je geen ondernemers die geinteresseerd zijn in jonge ondernemers.

Wederom denk ik dat HL niet de juiste plaats hiervoor is, gezien je opzoek moet gaan naar een erkend leerbedrijf, en hier, veelal zelfstandigen zitten.

 

Ook zijn BBL bedrijven niet zoals je bevooroordeeld dat ze geen interesse hebben. Juist die bedrijven die dat aanbieden wel degelijk. Echter: een BBL bedrijf wil wél belang bij jouw hebben. Dus als jij aangeeft dat jij met je bedrijf bezig bent en dit in zekere zin belangrijker vind, en dus direct na jouw opleiding vertrekt, heeft het bedrijf relatief weinig aan hun investering en is dus minder interessant. Ik denk namelijk ook niet dat je dat op een plek als deze vind. Werk.nl of een overkoepelende organisatie, zo was dat bij mij destijds bij de opleiding internationale groothandel (wat jij mogelijk ook doet) de website KC Handel. Hier maak je mogelijk nog meer kans.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.