Ik sta op het punt een nieuw bedrijfspand/showroom te kopen vanuit mijn pensioen/beheer BV en zal deze volledig met eigen middelen betalen, het idee is hier mijn kantoor/showroom in te vestigen (is een eenmanszaak gestart januari 2011)
Dus mijn pensioen/beheer BV zal dit pand verhuren aan mijn eenmanszaak, nu is de vraag: wat zijn fiscaal de gevolgen hiervan?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
the wool studio
the wool studio
Hallo allemaal
Ik sta op het punt een nieuw bedrijfspand/showroom te kopen vanuit mijn pensioen/beheer BV en zal deze volledig met eigen middelen betalen, het idee is hier mijn kantoor/showroom in te vestigen (is een eenmanszaak gestart januari 2011)
Dus mijn pensioen/beheer BV zal dit pand verhuren aan mijn eenmanszaak, nu is de vraag: wat zijn fiscaal de gevolgen hiervan?
Alvast bedankt, mvg Hans
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35272-bedrijfspand-vanuit-pensioenbeheer-bv-kopen-en-verhuren-aan-eigen-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag