• 0

vistaprint website opstarten

Graag wil ik jullie mening over het opstarten van een website door middel van Vistaprint.nl.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

 

Ik wil namelijk graag een website opstarten maar heb hier der mate weinig kennis van, dat ik opzoek ben gegaan naar een makkelijke manier om een website op te bouwen.

 

Graag hoor ik van jullie mede HL leden!

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

kan dit ook als je geen ervaring hebt met websites bouwen?

 

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie
  • 0

Waarom niet met een beetje budget een goede website laten maken door iemand.

En dan vraag je om een CRM systeem. En dan kun je nog alles heel simpel aanpassen en bewerken.

 

Sowieso niet een website via Vistaprint laten doen. Een website zegt veel over het bedrijf zelf. En dat wil je niet aan Vistaprint overlaten.

Link naar reactie
  • 0

Wouter Jan,

 

dit is simpelweg omdat het budget wat er is - liever niet daar aan gespendeerd wilt worden.

Tenzij jij natuurlijk een mooi voorstel hebt?

 

Overigens kan je er ook voorzorgen dat er geen logo van vista print opstaat...

Niemand zal dus weten dat we website van vista print is...

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie
  • 0

En dan vraag je om een CRM systeem.

 

Ik vermoed dat je CMS bedoelt? Content Management System

 

Ja! Ik wist even niet meer welke het nu was. Maar inderdaad CMS.

 

Ik weet niet welk budget je denkt kwijt te zijn. Maar ik zou toch eens rond vragen bij mensen voor hoeveel ze een site voor je kunnen bouwen. Bekijk in ieder geval eens naar alternatieven buiten Vistaprint.

Link naar reactie
  • 0

Niemand zal dus weten dat de website van vista print is...

Als ik het goed zie dan krijg je bij de gratis versie altijd een domeinnaam die eindigt op .vpweb.nl. Niet handig om te onthouden en dus wel degelijk duidelijk dat het een Vistaprint site is. Kies je voor een betaalde versie, dan kun je alleen kiezen voor de extensies .com, .org en .net, dus de .nl variant valt dan af.

Link naar reactie
  • 0

.nl is ook zeker mogelijk. Al staat dat er niet duidelijk bij.

 

zodra je betaald voor de website kan je eindigen met .nl / .com /.eu etc.

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn legio systemen op de markt, waar je zelf zonder enige kennis van html e.d. een website in elkaar kunt sleutelen. Ik hoor ook veel goede berichten over Strato.nl en ik verwijs mensen daar naar toe door als ze geen budget hebben om een goede website te laten bouwen door mij.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Wat kost dat dan gemiddeld tegenwoordig? Een website laten bouwen door een developer?

 

Het zal bij de ene goedkoper en bij de ander duurder zijn, omdat het van veel factoren afhangt, zoals speciale wensen. Maar hier op het bedrijf hebben we de meeste designs opgeleverd voor gemiddeld € 495 excl 21% btw. Daarin zit een standaard grafische design (in html, php) + 100% zoekmachine vriendelijk + een zoekterm analyse en rapport (nodig voor de optimalisatie + bruikbaar voor Adwords of zoekmachine adverteren.).

 

Maar bij webdesign gaan de meeste mensen rustig rondshoppen, lees offertes aanvragen en dan op het gemak beslissen. Let hierbij wel op dat de webdesigner een zoekmachine vriendelijke website levert (staat meestal op de website vermeld), want dat is al 20% van de seo. Anders zit u achteraf met nog een extra kost.

Link naar reactie
  • 0

Wat kost dat dan gemiddeld tegenwoordig? Een website laten bouwen door een developer?

Deze maand een wordpress site laten maken. Ik heb €70 betaald voor het design en €150 voor het om te zetten naar wordpress.

Het is moeilijk om te zeggen natuurlijk hoeveel dat kost. Een webwinkel mag je toch al denken aan €200 minstens voor het design en minstens €500 voor het om te zetten. Wil je dan ook nog functionaliteiten die speciaal voor je geprogrammeerd moeten worden kan dat de prijs serieus opdrijven.

 

Maar bij webdesign gaan de meeste mensen rustig rondshoppen, lees offertes aanvragen en dan op het gemak beslissen. Let hierbij wel op dat de webdesigner een zoekmachine vriendelijke website levert (staat meestal op de website vermeld), want dat is al 20% van de seo. Anders zit u achteraf met nog een extra kost.

Het is omdat ze beweren dat de website SEO vriendelijk is dat het ook zo is. ;)
Link naar reactie
  • 0

Arianne,

 

de mogelijkheden zonder budget zijn er zeker, alleen zal je toch webhosting aan moeten vragen,

zelf doe ik dit bij mijnhostingpartner, geven goede service en als je er niet uit komt hebben ze een chat functie,

 

er zijn vele gratis systemen.

 

voor een webshop opzetten raad ik bijna iedereen opencart aan, deze is zeer gebruiksvriendelijk en niet moeilijk om te leren.

als je een website wilt maken raad ik je aan om eens naar wordpress te kijken, dit is een hele gebruiksvriendelijke opensource en heeft dan ook een hele grote community.

 

Zelf zijn wij bezig met het opzetten van een distributie lijn. en leveren binnen afzijnbare tijd. van telefoonhoesjes tot bekabeling en van console accessoires tot tablet's ik weet niet wat je precies wilt gaan verkopen, maar misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen.

 

Vaak maken wij voor klanten een webshop, voorwaarde is wel dat ze dan bij ons afnemen.

zij voorbeeld: voorbeeld

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.