Gratis werkplek - Werken in hotels

Aanbevolen berichten

Voor ZZP'ers die op zoek zijn naar een gratis plek om te werken zijn er hotels waar je vanachter de laptop je werkzaamheden kan verrichten. Vaak is er voor bepaalde tijd ook nog eens gratis toegang tot WIFI internet. Consumptie is niet altijd verplicht, vaak wel. Daarnaast is de bibliotheek natuurlijk ook een gratis werkplek voor de ZZP'er.

 

Graag jullie mening hierover. Voor startende ZZP'ers met weinig vermogen is het werken in hotels misschien een goede oplossing, niet? Hebben jullie ook nog andere ideeën om gratis te werken?

Link naar reactie
Graag jullie mening hierover. Voor startende ZZP'ers met weinig vermogen is het werken in hotels misschien een goede oplossing, niet? Hebben jullie ook nog andere ideeën om gratis te werken?

   

 

Sluit me aan bij Wimj: waarom zou je als ZZP'er in een hotel gaan zitten werken? Thuis of bij de klant zelf lijkt me een voor de hand liggende optie.

 

Als je (nieuwe) klanten niet thuis wilt ontvangen dan kan je een afspraak maken in een hotel. Maar er zijn tegenwoordig genoeg aanbieders voor flex werkplekken tegen lage kosten met meer service en diensten dan in een hotel mogelijk zijn.

 

 

Link naar reactie

Seats2meet heeft een hele rits gratis werkplekken met gratis koffie. Éen daarvan is landgoed wolflaar waar je ook nog een gratis lunch krijgt.

Regus heeft ook veel werkplekken, en in vrijwel iedere stad in Nederland schieten de gratis werkplekken uit de grond. Even zoeken en je vind er vast wel één

 

Onlangs een artikel gelezen over een bedrijf van een paar man dat helemaal geen eigen kantoor meer aanhield.

 

Onderstaande video over dit onderwerp is wel heel leuk

edit:kan video niet embedden

Link naar reactie

slechte ontwikkeling voor jouw handel :P

 

Heb je misschien een link naar dat artikel?

 

 

Valt wel mee hoor. Is maar een heel klein deel van de martk. industrie, scholen, tandartsen, zorgverleners, sauna's, sportscholen zitten allemaal aan hun eigen locatie vast.

 

Link ben ik al naar aan het zoeken maar dat is nog even lastig. Volgt zodra ik hem hem.

Link naar reactie

Je hebt gelijk hoor, maar ik ben wel serieus. Ik heb intussen bol.com gevonden:

bol.com/nl/l/elektronica/huishoudelijke-apparaten-klimaatbeheersing-verwarming/N/10766/index.html

 

Overigens, mijn lijst met tips voor gratis werkplekken is op dit moment als volgt:

- een eigen (extra) kamer (indelen)

- keukentafel gebruiken

- kelder/schuur (ruimte vrijmaken)

- hotels (restaurant, lobby, vaak gratis WIFI internet)

- bibliotheken

- in de trein (tot je op de bestemming bent!)

- op schiphol (sinds kort overal gratis WIFI)

- seats2meat

- in je eigen auto (lol, lekker mobiel, dat wel)

 

Wie heeft aanvullingen? Is vrij weinig over te vinden op Google.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.