0 Wouter Hol Geplaatst: 30 januari 2012 Wouter Hol Moderator 3,2k 352 Geplaatst: 30 januari 2012 Bij de bank kan je geld lenen. Link naar reactie
0 Wouter Hol Geplaatst: 30 januari 2012 Wouter Hol Moderator 3,2k 352 Geplaatst: 30 januari 2012 Als je meer informatie geeft dan kan er ook een beter antwoord gegeven worden. Bijvoorbeeld: Wat heb je zelf al uitgevoerd om een financiering te regelen? Of: Waarom kan een lening bij de bank niet? Link naar reactie
0 Y Happy Level Geplaatst: 30 januari 2012 Y Happy Level 1,4k 165 Geplaatst: 30 januari 2012 Beste Romy, Hoever ben je met je plannen? Heb je alles op papier gezet of zit alles nog in je hoofd? Bij een goed plan zijn er zeker kansen bij Qredits. Ook met een eventuele BKR notering. Wellicht kan je wat meer over je plannen/idee vertellen hier? Danny Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale Link naar reactie
0 DNG Geplaatst: 30 januari 2012 DNG 31 2 Geplaatst: 30 januari 2012 Mag ik je een kleine tip geven? Als je hen benadert zorg dan dat je beter beslagen ten ijs komt dan in dit topic. Zet alles op papier en zorg dat je een gedegen financiële analyse hebt. (laat je helpen) Een goed idee en enthousiasme zijn een goede basis maar uiteindelijk gaat het om de harde cijfers. Zeker bij welke kredietverstrekker dan ook, dat zijn geen sociale instellingen maar instellingen die graag het geinvesteerde geld weer terug zien komen. Succes Link naar reactie
0 Romy26 Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Romy26 5 0 Geplaatst: 30 januari 2012 Tuurlijk mag dat. Dat begrijp ik en weet ik maar al te goed. Vandaar ook dat ik hulp nodig heb bij het financiële gedeelte van mijn plan. Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 30 januari 2012 Norbert Bakker Moderator 17,9k 34 1963 Geplaatst: 30 januari 2012 Dit topic gaat op slot omdat er door Topicstarter berichten gewist zijn. Verzekeringsadviseur voor ondernemers | AOV | Aansprakelijkheid | Cyber | Pensioen. Hulp nodig bij verzekeringen of wil je offertes? → Contact Link naar reactie
Romy26
Romy26
.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag