• 0

BTW aangifte te laat indienen - gevolgen?

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als het je niet lukt om de aangifte op tijd samen te stellen kun je nu beter een nihil-aangifte indienen en binnen zes weken een suppletie-aangifte doen. Verdient niet de schoonheidsprijs maar is wel binnen de regels van het spel.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Geen. De eerste keer wordt nog door de vingers gezien, alhoewel je wel een dringende waarschuwing zult krijgen.

Poe, dank hoor maar of ik nou voorheen al een paar dagen te laat ben geweest kan ik me niet meer herinneren.

Hoop dat het de eerste keer zal worden. Goed om te weten!

 

Als het je niet lukt om de aangifte op tijd samen te stellen kun je nu beter een nihil-aangifte indienen en binnen zes weken een suppletie-aangifte doen. Verdient niet de schoonheidsprijs maar is wel binnen de regels van het spel.

Goede tip! Dank.

 

Overigens de aangifte zelf mag wel een paar dagen te laat zijn, als de betaling maar op tijd binnen is bij de belastingdienst.
Aha, oké, maar de aangifte komt op 0 uit, omdat de klein-ondernemersregeling wordt toegepast.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.