prodisplay Geplaatst: 6 februari 2012 prodisplay 384 15 Geplaatst: 6 februari 2012 Omschrijving van je concept: Website voor prodisplay vernieuwd. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Opnieuw nagedacht over keywords en teksten Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Zoveel mogelijk bezoekers trekken en zorgen dat ze contact opnemen Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Niet Wat voor feedback hoop je te krijgen: Op mijn computers werkt de website goed. Maar ik krijg ook soms te horen dat de scrollbars niet zichtbaar zijn. Of dit vaker voorkomt wil dus hier even vragen. Link naar reactie
0 John B Geplaatst: 6 februari 2012 John B 2,8k 258 Geplaatst: 6 februari 2012 In IE9/Vista staat je site helemaal links en kan ik niet scrollen. In Firefox en Safari lijkt alles wel te werken. (behalve dan dat je uitnodiging onderaan je homepage om het offerteformulier in te vullen een link lijkt en dat niet is ...) Link naar reactie
0 DNG Geplaatst: 6 februari 2012 DNG 31 2 Geplaatst: 6 februari 2012 Google chrome werkt goed, persoonlijk zou ikzelf de meest gangbare browsers gewoon downloaden en zelf testen. Link naar reactie
0 Rene van Zandwijk Geplaatst: 6 februari 2012 Rene van Zandwijk 602 58 Geplaatst: 6 februari 2012 Ook bij mij werkt de site niet goed. Ik kan niet scrollen en de site staat aan de linkerkant, bij het wisselen van pagina zie je de site even in het midden maar schiet daarna weer naar links. De tekst is ook kleiner als de site in het midden staat wat denk ik de normale afmeting moet zijn want die is nu overdreven groot. RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails. Link naar reactie
0 prodisplay Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur prodisplay 384 15 Geplaatst: 6 februari 2012 Alvast bedankt voor de reacties, ik moet dus aan het werk. Ik heb een aantal browsers geïnstalleerd maar dat geeft dus nog geen 100% garantie dat het bij anderen ook goed werkt. Zouden jullie willen vermelden in welke browser de site problemen geeft? Link naar reactie
0 Rene van Zandwijk Geplaatst: 6 februari 2012 Rene van Zandwijk 602 58 Geplaatst: 6 februari 2012 Explorer RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails. Link naar reactie
0 prodisplay Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur prodisplay 384 15 Geplaatst: 6 februari 2012 En de versie graag :-) Link naar reactie
0 dennizvd Geplaatst: 6 februari 2012 dennizvd 148 4 Geplaatst: 6 februari 2012 Hier een kleine tip om in alle versies van Internet Explorer het zelfde resultaat te krijgen. Waarschijnlijk is je website alleen niet goed in IE dit is een welbekende en veel voorkomende ergernis. Vandaar ook me onderschrift! ;D Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. ;) © 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com Link naar reactie
0 iOptimize Geplaatst: 6 februari 2012 iOptimize 121 36 Geplaatst: 6 februari 2012 Anderen hebben al gekeken naar de techniek, kijk ik wat meer naar de content. Komt ie: Waarom staat op iedere pagina dezelfde banner / image rotator? Ik zou die ruimte gebruiken om de boodschap van de pagina te versterken. Bijvoorbeeld op de pagina 'Klanten' zul je toch ook wel een foto hebben van jullie spullen bij Serious Request? Laat zien dan! Breng een match tot stand tussen de tekst en beeldmateriaal. Het menu-item 'Content' zegt in eerste instantie niets - mij althans. Bij lezing blijkt het ook een onhandige pagina te zijn. Eigenlijk wil je zeggen dat je alle mogelijke reclame en informatie kan uitzenden via jullie systemen en dat jullie daar de klant bij kunnen helpen. Een goede titel heb ik zo niet in voorraad maar deze pagina zou ik zeker nog eens goed bekijken. In het algemeen moet je proberen de teksten van een passieve vorm in een actieve vorm om te zetten. Wat bedoel ik daarmee? Dat je gewoon schrijft wat je doet, wat je voor een klant kunt doen zonder voorbehoud. Dus niet: "Ook het maken van interactieve toepassingen hebben wij al diverse malen voor onze klanten mogen verzorgen.". Maar: "Wij maken interactieve content voor uw led-display. Dit hebben wij al voor talloze klanten uitgevoerd. Voorbeelden van ons werk sturen wij graag op, neem hiervoor contact met ons op." Dit is to the point en bevat meteen een aansporing voor de bezoeker om iets te doen! Succes, iOptimize iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site. Link naar reactie
prodisplay
prodisplay
Omschrijving van je concept:
Website voor prodisplay vernieuwd.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Opnieuw nagedacht over keywords en teksten
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Zoveel mogelijk bezoekers trekken en zorgen dat ze contact opnemen
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niet
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Op mijn computers werkt de website goed.
Maar ik krijg ook soms te horen dat de scrollbars niet zichtbaar zijn.
Of dit vaker voorkomt wil dus hier even vragen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag