• 0

Is dit wel correct?

Iemand die ik ken wil een website opzetten Hij is wel volwassen.. Nou, deze persoon heeft een aanbod gekregen van een minderjarige ( 16 of 17 jaar) die de site wil maken. De site hoort van hen allebei te worden. Is het wel verstandig om zaken te doen met een minderjarige? Ik bedoel...er moet veel papierwerk bij komen kijken, afspraken over de eigendom van de site en enz. Is hij wel goed bezig? Hij heeft het aanbod nog niet aangenomen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Volgens mij gaat het hier bij geen van alle personen om werk vanuit een onderneming. Dus ik vrees dat deze vraag hier niet thuis hoort. Maar om je vraag te beantwoorden, met een minderjarige werken hoeft niet onverstandig te zijn. Er is weinig meer risico met betrekking tot het minder jarig zijn in vergelijking met een bij wet volwassen persoon.

Link naar reactie
  • 0

Iemand die ik ken wil een website opzetten Hij is wel volwassen.. Nou, deze persoon heeft een aanbod gekregen van een minderjarige ( 16 of 17 jaar) die de site wil maken. De site hoort van hen allebei te worden. Is het wel verstandig om zaken te doen met een minderjarige? Ik bedoel...er moet veel papierwerk bij komen kijken, afspraken over de eigendom van de site en enz. Is hij wel goed bezig? Hij heeft het aanbod nog niet aangenomen.

 

waar hoort de vraag dan wel thuis?

 

Bij de ouders of verzorgers van de minderjarige.

Iemand van 16 jaar kan natuurlijk uitstekend een website bouwen, maar gaat het tegen betaling van een volwassene naar een 16 jarige toe, is het natuurlijk wel fatsoenlijk om dit vooraf met de ouders of verzorgers te bespreken.

Zeker als het contractueel wordt vastgelegd.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.