dennizvd Geplaatst: 10 februari 2012 dennizvd 148 4 Geplaatst: 10 februari 2012 Gegroet HLers, Ik wou vragen of iemand misschien een adres weet waar ik zilveren letters op visitekaartjes kan laten drukken. Ik heb al een aantal drukkers gemailt, maar krijg hier weinig/trage reactie op. :S Graag hoor ik als iemand een drukkerij weet die mij kan helpen. Dank alvast. 8) [titel aangepast - mod] © 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com Link naar reactie
Iwan van Geelen Geplaatst: 10 februari 2012 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 10 februari 2012 geen idee... vraag http://www.akdr.nl/clp/fullcolor/fc-visitekaartjes.html eens.... heb ik goede ervaringen mee.... geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
Rene van Zandwijk Geplaatst: 10 februari 2012 Rene van Zandwijk 602 58 Geplaatst: 10 februari 2012 Oblé drukt zowel in het zilver - als in goudkleurig. http://www.oble.nl RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails. Link naar reactie
dennizvd Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur dennizvd 148 4 Geplaatst: 10 februari 2012 Dank rene heb ze gelijk gemailt. 8) © 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com Link naar reactie
dennizvd Geplaatst: 11 februari 2012 Auteur dennizvd 148 4 Geplaatst: 11 februari 2012 Ik heb de perfecte drukkerij gevonden, deze kunnen zilver op pvc kaartjes, en gewone kaartjes drukken. exclusiefvisitekaartje.nl © 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen