falcon Geplaatst: 13 februari 2012 falcon 1 0 Geplaatst: 13 februari 2012 Dag allemaal Ik zit in mijn laatste jaar handel, nu voor mijn eind proef moet ik zelf een ondernemingsplan opstellen. Ik zou graag als basis vertrekken uit 'gsm's voor blinden (brailleschrift). Maar dit idee bestaat al grotendeels maar is niet gekend bij het grote publiek. Ik zou willen vertrekken uit dit basisidee maar ik zou graag iets uniek er aan bij voegen? Heeft iemand suggesties? Misschien ook een naam voor dit product? Link naar reactie
0 RiVe Geplaatst: 13 februari 2012 RiVe 2k 166 Geplaatst: 13 februari 2012 Het is een studievraag, dit zal snel gesloten worden, maar ga een interview aan met je doelgroep, dus blinde mensen. Succes met je studie. Link naar reactie
0 XiaoDi Geplaatst: 13 februari 2012 XiaoDi 1,4k 70 Geplaatst: 13 februari 2012 kurzweil reader iphone De meerderheid van de blinden kan niet goed braille lezen, dacht ik. Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk Geplaatst: 14 februari 2012 Mikky Vrolijk Moderator+ 11,3k 479 Geplaatst: 14 februari 2012 Conform de forumregels gaat dit topic op slot en zal later vandaag verwijderd worden. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
falcon
falcon
Dag allemaal
Ik zit in mijn laatste jaar handel, nu voor mijn eind proef moet ik zelf een ondernemingsplan opstellen.
Ik zou graag als basis vertrekken uit 'gsm's voor blinden (brailleschrift).
Maar dit idee bestaat al grotendeels maar is niet gekend bij het grote publiek.
Ik zou willen vertrekken uit dit basisidee maar ik zou graag iets uniek er aan bij voegen?
Heeft iemand suggesties? Misschien ook een naam voor dit product?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag