ronald QQ Geplaatst: 14 februari 2012 ronald QQ 9 0 Geplaatst: 14 februari 2012 Voor de btw val ik onder de KOR regeling voor de aangifte btw. Nu heb ik in 2011 bij de aangiftes al aangegeven dat ik onder de KOR regeling val en heb dus het hele jaar dus nog niks betaald. bv 1ekw te betalen € 200,00 vermindering kor regeling € 200,00 = te betalen € 0,00 Door diverse wijzigingen is gebleken dat het aan te geven bedrag voor de btw over 2011 is veranderd, maar desondanks ik nog steeds onder de kor regeling val. Moet ik nog voor de volledigheid een suppletie aangifte indienen ? Link naar reactie
0 Dennis_van_Dijk Geplaatst: 14 februari 2012 Dennis_van_Dijk 3,6k 308 Geplaatst: 14 februari 2012 Zou ik wel doen ja. Gewoon suppletie over heel 2011 indienen, uitkomst wordt dan gewoon € 0,00 betalen maar er is wel een aansluiting tussen jouw administratie en de aangifte OB. Wel zo prettig lijkt mij ;) Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken. Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt. http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com Link naar reactie
0 ronald QQ Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur ronald QQ 9 0 Geplaatst: 14 februari 2012 Ok. Duidelijk. Zal ik doen. Dank je wel Link naar reactie
ronald QQ
ronald QQ
Voor de btw val ik onder de KOR regeling voor de aangifte btw.
Nu heb ik in 2011 bij de aangiftes al aangegeven dat ik onder de KOR regeling val en
heb dus het hele jaar dus nog niks betaald.
bv 1ekw te betalen € 200,00 vermindering kor regeling € 200,00 = te betalen € 0,00
Door diverse wijzigingen is gebleken dat het aan te geven bedrag voor de btw over 2011 is veranderd,
maar desondanks ik nog steeds onder de kor regeling val.
Moet ik nog voor de volledigheid een suppletie aangifte indienen ?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag