• 0

Onze nieuwe website is online, wat vinden jullie?

Omschrijving van je concept:

Wij zijn gespecialiseerd in Preventief Medisch Onderzoek. Onze artsen bezoeken bedrijven die onder hun werknemers een PMO willen laten uitvoeren. Dit bedrijf is sinds kort zelfstandig geworden na een afsplitsing van een grotere artsenorganisatie. Een van onze USP's is dat wij op dit moment (zo ongeveer) de voordeligste partij zijn. Daarnaast wordt door ons het PMO altijd op locatie uitgevoerd.

 

Onze website: http://goo.gl/t0SHD

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

We hebben deze website volledig in eigen beheer gemaakt. Veel tijd gaat zitten in de techniek en SEO. Dat laatste is een proces wat nu goed ingericht is en veel aandacht zal blijven krijgen.

Wat betreft de organisatie zelf, op dit moment voeren we ook verschillende PMO's uit. Het bedrijf is dus actief.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen PMO aan alle bedrijven aanbieden tegen een zo'n laag mogelijk bedrag om een speciale reden. Onze visie is dat preventie erg nuttig is en het veel frequenter dan eens per vier jaar uitgevoerd moet worden. Met ons lage tarief maken we dit mogelijk. Niet alleen realiseren wij dus een besparing op korte termijn maar wij dragen vooral bij aan de besparing op lange termijn, voor werknemer, werkgever en de BV Nederland.

 

Het gaat ons dus niet om geld verdienen maar om Nederland gezonder te maken.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

1. PMO is altijd op locatie. Dit bespaart werknemers (en de werkgever) een hoop tijd en dus geld omdat ze niet naar een onderzoekslocatie hoeven af te reizen.

2. Medisch onderzoek door arts. Veel arbo-diensten/preventiewerkers maken gebruik van verpleegkundigen of doktersassistenten. Onze visie is dat door het inzetten van een arts de werknemer gelijk een consult krijgt en waarborgen wij de kwaliteit van het PMO.

3. Gericht en eerlijk advies. Geen onderzoeken aanbieden die eigenlijk geen zin hebben maar wel geld in het laatje brengen. Onze visie is dat we Nederland gezonder willen maken, niet meer geld verdienen.

4. Voordelige keus. Ons PMO is op dit moment de scherpst geprijsde.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik sta voor alle vormen van feedback open. Omdat we de website in eigen beheer hebben gemaakt is er misschien tunnel visie ontstaan en hebben we onbewust oogkleppen op. Schroom niet je ongezouten mening te geven als je dat wilt!

 

 

Preventief Medisch Onderzoek op locatie van de klant - CheckHealth.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb er 60 seconden naar gekeken.

 

Eerste gevoel is: ziet er netjes uit. Opvallend "lange" homepage maar dat mag tegenwoordig weer.

 

De "call-to-action" is niet helemaal helder, dus of de site een goede conversie gaat krijgen is een vraagteken.

 

Dan gaan we even kijken wie er achter de site zit (over ons). Dat is een mager verhaal. Een netwerk van 20 artsen, maar geeneen met naam en toenaam . Een postbus ... mmm (word ik niet vrolijk van zegt Rob Geus dan). En opeens valt het me op ... geen foto's! Ik zie nergens een foto van een mens! Geen gezonde/ongezonde klant. Geen dokter in een witte jas.(huisarts Tom Janssen 53 jaar, hier op zijn fiets met zijn dochter Marloes van 11 die gaat hockeyen) En geen kantoorvilla op een mooi grasveld.

 

Dus zal de perceptie van het vertrouwen waarschijnlijk laag zijn > niet goed voor de conversie.

 

(als ik me vergis hoor ik het graag)

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reactie!

 

@bas: Ja, daar zit wel wat in. We hebben bewust gekozen om op de homepage een vrij precieze 'overview' weer te geven.

Voor verschillende verkeersbronnen (AdWords, Visitekaartjes, Mailings etc) hebben we aparte landingspagina's die veel korter zijn en waar de verdere content verdeeld is over meerdere pagina's.

 

@Starterscoach: Je hebt helemaal gelijk!

1. De call-to-action moet meer naar voren komen. We willen het 'Bel mij terug'-formulier omkaderen, en op de diepere pagina's in de sidebar een contact-widget plaatsen met uitnodigende titel.

2. Het over-ons gedeelte is nog van de oude organisatiestructuur. We zijn momenteel met een tekstschrijver onze WHY-BE-DO aan het opstellen, dit zal het over-ons gedeelte volledig vervangen. Een foto van een huis met een groen gazon is inderdaad een goede! Is het een ethisch bezwaar om niet de foto van het daadwerkelijke kantoor te nemen? Voorlopig werken wij namelijk vanuit huis...

3. Er komt op iedere productpagina een foto van desbetreffende onderzoek.

4. We zullen naast het postbus adres ook het vestigingsadres vermelden.

 

Bedankt voor de input!

Preventief Medisch Onderzoek op locatie van de klant - CheckHealth.nl

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen:

 

- die wisselende plaatjes leiden erg af; bovendien wisselen ze te snel om de tekst te kunnen lezen

 

- persoonlijk vind ik de letter aan de lichte kant, zeker in verhouding tot de harde kleuren van de plaatjes; of wil je hiermee mensen aansporen tot een ogentest ... ;-)

 

- de restantjes Engelse tekst staan een beetje slordig

 

- wil je echt dat mensen gaan reageren en dat die reacties vervolgens zichtbaar zijn op je site?

 

- de beschrijvingen bij je referenties vind ik (te) mager; je roept nu eigenlijk alleen dat je een onderzoek hebt uitgevoerd en dat je hebt "bijgedragen aan het succes van het onderzoek"

Link naar reactie
  • 0

Een foto van een huis met een groen gazon is inderdaad een goede! Is het een ethisch bezwaar om niet de foto van het daadwerkelijke kantoor te nemen? Voorlopig werken wij namelijk vanuit huis...

Dan kun je ook een "dokter" (man met doktertas) een mooi bedrijfspand in laten lopen (geeft aan dat je bij bedrijven op bezoek komt) of je laat die dokter instappen in een Saab/Volvo op een parkeerplaats voor een mooi gebouw omgeven door gras.

 

Als je kantoor niet in een villa zit moet je dat ook niet willen voorspiegelen.

 

(bij hoeveel tips krijg ik een gratis check? :) )

Link naar reactie
  • 0

Een nette site. Maakt een serieuze indruk.

 

Wat mij betreft wisselen de plaatjes inderdaad te snel, wat een onrustig beeld geeft.

 

Daarnaast staat de homepage wel erg vol, wat samen met de bewegende beelden bijdraagt

aan het onrustige.

 

De "over ons" is echt erg mager. Het blijft zo wel erg vaag.

 

Het offerte aanvragen en contact komen beide op hetzelfde uit. Netter zou zijn om bij contact

ook de adresgegevens te vermelden.

 

Verder zou ik op home de tekstblokken wat netter uitlijnen. Tekstblokken lopen niet gelijk met

elkaar en zijn soms links uitgelijnd en soms gecentreerd.

 

Verder zijn de kleuren rustig en "medisch". Wat mooie foto's maken het wel af....

 

 

www.lovelylittlethings.nl

Link naar reactie
  • 0

We zijn de afgelopen dagen bezig geweest om een aantal verandering door te voeren. Veel mensen die gereageerd hebben zullen hun punten verbeterd zien!

 

Zo zijn de contrasten hoger geworden, het leest inderdaad een stuk prettiger! Ook hebben we op alle pagina headings toegepast. De slider heeft een twee keer zo lange ververs-tijd. De Homepage (http://goo.gl/t0SHD) is een stuk korter en overzichtelijker geworden, het stuk 'klanten' is eruit gehaald, net als het posten van comments (onbedoeld stond dit nog aan).

 

Daarnaast hebben we afbeeldingen toegevoegd; gezonde mensen, de medische handeling, arts, werkomgeving, logo's van partners. Zo ziet de pagina van het basisonderzoek (http://goo.gl/P2FAM) er veel beter uit, met afbeelding, opvallende en contrasterende headings. Ook hebben we de sidebar gevuld met links de meest belangrijke onderzoeken en een 'Bel Mij Terug'-functie.

 

Tevens hebben we de over ons pagina (http://goo.gl/MznLF) ge-update. Dit vertelt nu het verhaal van onze organisatie.

 

Ik kijk uit naar jullie reacties, jullie hebben ons enorm geholpen met geven van een frisse kijk :)

Preventief Medisch Onderzoek op locatie van de klant - CheckHealth.nl

Link naar reactie
  • 0

Het header plaatje wordt op een mac niet helemaal goed ingeladen. (Safari). Soms wel, soms weer niet, bekeek hem in de oude versie (4.1.3). In de nieuwe versie is deze wel allemaal werkend en ok.

 

- Call2Action mag groter (valt qua beeld bijna weg in de achtergrond)

- Ik zou de 5 redenen prominent op je homepage zetten, dan zie je in 1 oogopslag waarom je er toe doet. (trigger)

- Offerte aanvragen ook een call2action van maken, grote button bijv met "Offerte aanvragen".

- Onderverdeling duidelijker aangeven, de "divider" zit hem nu in een lijntje, dit mag best een dun balkje zijn of iets anders.

 

De site oogt serieus, open en clean. Echter moet ik zeggen dat de teksten en indeling wel zweven door de dunne lijntjes en veel witruimte. Het verschil tussen koppen is ook niet bijster groot, dus het scannen is wat lastiger.

 

Hopelijk kan je hier wat mee.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.